دکوراسیونی دنج و راحت برای نگهداری حیوانات خانگی به خصوص سگ !

از آنجا که در بعضی خانواده ها به دلیل علاقه به حیوانات و نگهداری آنها به مدت طولانی، سگ ها عضوی از خانواده محسوب می شوند و افراد تمایل دارند تا فضای کافی و یکپارچه ای را برای زندگی سگ ها در کنار خانواده ایجاد کرده و آن ها را در دکوراسیون منزل در نظر بگیرند.

ایده های خلاقانه و نوآورانه می تواند دکوراسیونی مناسب حیوانات در فضا بگنجاند و احساس امنیت و آرامش را با طراحی مناسب ایجاد کند با دکوبوم با مشاهده ایده های مناسب و سگ دوستانه که به زندگی راحت تر سگ ها در منزل و تداخل فعالیتی کمتر با اعضای خانواده کمک می کند همراه باشید…

هنگامی که از دکوراسیون ورودی صحبت می کنیم  ذهن ما اغلب به فضایی می رود که با یک تصویر جالب، یک آینه دیواری و دکوراسیونی دوست داشتنی و دلپذیر به همراه مکانی برای ذخیره سازی کفش ها و آویزان کردن لباس ها دکور شده است اما در دکوراسیون مختص نگهداری سگ می توانید قسمتی را نیز به ورودی و محلی برای تمیز نمودن قبل از ورود به منزل بگنجانید.

در قسمت های مختلف منزل نیز می توانید ایستگاه های غذا برای سگ ها در نظر بگیرید استفاده از مکان های غیر قابل استفاده می تواند ایده خوبی برای این منظور محسوب شود.

سگ‌ها ترجیح می‌دهند در مرکز سرگرمی های خانواده استراحت کنند. برای سگ‌ها در محل‌های خطرناک مانند آشپزخانه خانه نسازید، بلکه فضای مخصوص آن‌ها را در جایی امن‌تر قرار دهید که از آن‌جا بتواند همه اتفاقات خانه را تماشا کند.


قسمت های استراحت سگ را با مواد مخملی و نرم که به سادگی شسته می‌شوند پر کنید .

سگ‌ها معمولا به اتاقک های غارمانند علاقه دارند بدین ترتیب برای مثال فضای زیر پیش‌خان فضای دنجی را  برای آنها مهیا می سازد.

در دکوراسیون به جای این‌که لانه سگ را پنهان کنید آن‌ را به مبلمان اضافه کنید و آن را با دکوراسیون منزل در همخوانی و هماهنگی از نظر رنگ، سطح، شکل، و بافت در نظر بگیرید.

در مبلمان چند کوسن اضافه برای استفاده و راحتی قرار دهید اما به قابل‌شستشو بودن آن‌ها نیز توجه کنید!

اگر از این‌که حیوانات‌تان شب‌ها در کنارتان بخوابند لذت می‌برید، نیمکتی را در کنار تخت خود برای آن‌ها در نظر بگیرید. در این حالت آن‌ها بدون هیچ اذیتی در کنارتان خواهند بود.

تحریریه دکوبوم

منبع:homedesignlover

۵/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    10317 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم