دکوراسیون داخلی اتاق آرامش تان!

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر

اتاق خواب را می توان دشتی سبز و راحت در میان کویر بی انتها تصور کرد. که  فضایی راحت و آرامش بخش برای استراحت و رهایی از مشغله و فشار های زندگی باشد. سوال اینجاست آیا اتاق خوابی با فضای آرام، زیبا و کاربردی ساخته اید؟

این متن راهنمای خوبی است برای طراحی اتاقی که  تبدیل به دوست داشتنی ترین فضای شما خواهد شد

محلی برای نشستن ایجاد کنید

اتاق خواب شما نباید صرفا محلی برای خوابیدن باشد در حقیقت اتاق خواب محلی است که در آن وقت آزاد خود را سپری میکنید . بهترین ایده برای چنین کاربری ای ایجاد قضایی برای نشستن می باشد.

این قسمت از اتاق می تواند محلی برای قرار دادن قفسه ی کتابخانه و یک صندلی راحت برای مطالعه باشد و همچنین محلی برای تماشای برنامه های مورد علاقه ی شما.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب،دکور اتاق خواب

نکته ی کلیدی

بیشتر افراد سعی می کنند انبار و محل نگهداری وسایل خود را در گوشه ای از اتاق پنهان کنند در حالی که چیدمان صحیح و منظم وسایل در جلوی اتاق و ترکیب آنها با قفسه ها و دکور اتاق راه حل بهتری به نظر میرسد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب،دکور اتاق خواب

طراحی و دکوراسیون دیوار را فراموش نکنید

طراحی دیوار ها برای هر فضایی حیاتی  است و این ضرورت به دلیل کم بودن وسایل تزیینی اتاق خواب ها بیشتر حس میشود وجذابیت بصری را افزایش می دهد.

همچنین طراحی متفاوت هر دیوار باعث جدا شدن عملکرد هر قسمت میشود برای مثال تفاوت طرح و نقش دیوار بالای تخت خواب  قسمت استراحت را ازسایر فضا ها جدا میکند.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب،دکور اتاق خواب

با استفاده از پارچه بافت ایجاد کنید!

در دکوراسیون ومعماری داخلی "بافت" نقش بسیار مهمی  بازی میکند.

افراد دوست دارند در اتاق خواب احساس گرما و راحتی کنند و اتاق به اصطلاح "دنج" باشد.  

با استفاده از پارچه می توانید احساس راحتی و آسودگی را در اتاق به وجود بیاورید.

اولین چیزی که در مورد اتاق خواب به ذهن ما میرسد رو تختی یا ملافه است.  رو تختی های ابریشمی ابزار های مناسبی  برای جلوه دادن به فضا می باشند.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب،دکور اتاق خواب

بخش های تاکیدی اتاق

اغلب اوقات طراحی و دکوراسیون اتاق خواب به رنگ ها و طرح های خنثی و بی روح متمایل می شود، در طراحی ها شجاعت به خرج دهید و قسمت ها و تکه هایی از طرح رنگی اتاق را متقاوت نشان دهید تا این تفاوت بعنوان یک ویژگی برامده از شخصیت و خصوصیات اخلاقی شما تمایل فضا نسبت به خنثی بودن  را کاهش دهد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب،دکور اتاق خواب

اغلب افراد خواهان داشتن اتاقی هستند تا استراحت و آسودگی در آن گریز کوچکی از زندگی پر مشغله شان باشد ، ولی برهم زدن تعادل در عملکرد و ایجاد طرحی نو کار سختی است . امیدواریم با بهره گیری از این پیشنهادات  موفق به طراحی هر چه بهتر مهم ترین فضای آسایش تان باشید.  

تحریریه دکو بوم

منبع: Freshome

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    1364 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم