دکوراسیون داخلی سالن زیبایی و خدمات ناخن

این سالن زیبایی به منظور انجام خدمات ناخن در سیدنی با طراحی ملایم، زنانه و رویایی شکل گرفته است. هدف طراحان ایجاد یک محیط لطیف و زنانه و همچنین افزودن لیست گسترده ای از الزامات سالن ناخن ،  برای تأثیر مثبت در موقعیت مکانی آن  منطقه می باشد.

فضای سالن با یک پالت خنثی و احساسی از سبک اسکاندیناوی طراحی شده و با استفاده از مفهوم یکپارچه سازی  و با تم زنانه فضایی متمایز خلق کرده است.

طراحی دکوراسیون با رنگ صورتی پودری با تم سبز آبی با کاشی های لعابدار مات مایل به قرمز ، تخته های چوبی و تزیینات طلا تکمیل شده است. افزودن براقیت ، عمق و بافت  نیز از دیگر موارد به کار رفته در طراحی فضاست.

آینه ها  با گوشه ها و لبه های گرد نرمی و لطافت فضا را تقویت می کنند. آرایش دایره ای  و منحنی در فضا محیطی پیچیده  و انعطاف پذیر را ایجاد میکند.

تم های گرافیکی به کار رفته در دکوراسیون یک مرجع انتزاعی نشان دهنده هندسه ناخن ها است همچنین تمامی تجهیزات لازم از جمله صندلی های کاربردی و قابل تنظیم با رعایت حوزه بندی برای خدمات مختلف مهیا می باشد.

متریال چوب در تلفیق با متریال های دیگر به فضا گرمی و احساسی طبیعی افزوده و گیاهان طبیعی سرزندگی را در فضا بیشتر نموده است.

در این سالن خدمات ناخن از طراحی سازگار با محیط زیست با توجه به پاک سازی هوا و کنترل رطوبت استفاده  شده است و  با طراحی خلاقانه و مشارکتی فضاهایی منحصر به فرد با رویکردی معتبر و سازگار خلق نموده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    11063 بازدید

    داغ ترین مطالب هفته

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم