دکوراسیون داخلی متفاوت آشپزخانه ای با کانتر معلق

این آشپزخانه مدرن دارای یک جزیره به صورت سطح کانتری معلق می باشد که با طول ۱۴ فوت (۴.۵ متر) امتداد یافته است این آشپزخانه در آپارتمانی در سائوپائولو برزیل و به نحوی طراحی شده که با معلق بودن جزیره، کف آشپزخانه به طور کامل قابل رویت باقی می ماند.

 کابینت های آشپزخانه با رنگ خردلی پوشانده شده و از رنگ سیاه به عنوان رنگ تاکیدی در فضا برای قسمت هایی چون  backsplash، سطح کار و شیرآلات استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی متفاوت آشپزخانه ای با کانتر معلق

 برای گرم تر نمودن فضا از یک دیوار با چوب تاواری یا بلوط استفاده شده که علاوه بر زیبایی، دارای مقاومت بالا برای فضاهای داخلی می باشد که یخچال و فریزر به صورت سفارشی در آن تعبیه شده است چوب به دلیل طبیعی بودن احساس بهتری در آشپزخانه و همینطور کابینت هایی با مقاومت و عملکرد  موثرتر ایجاد کرده است.

 در دکوراسیون آشپزخانه به دلیل ایجاد تعادل بصری از رنگ بنفش در صندلی های کانتر درکنار خردلی استفاده شده که دلیل اینکار استفاده از رنگ های مکمل زرد و بنفش در کنار هم می باشد.

با طراحی هوشمندانه در این آپارتمان استفاده حداکثری از فضای موجود شده و در آن با طراحی کابینت های زیاد و سطح کار کافی، آسایش و دسترسی آسان به همه قسمت ها با امکان ذخیره سازی متناسب را مقدور ساخته است.

دکوراسیون داخلی متفاوت آشپزخانه ای با کانتر معلق

ویژگی استفاده از جزیره غیر معمول به صورت سطح کانتری معلق و بدون قسمت زیرین همینطور در ترکیب با رنگ خردلی و مشکی و رنگ مکمل از نظر بصری هویتی ویژه و متعادل در ترکیب بندی به فضا بخشیده و باز بودن آشپزخانه رو به نشیمن می تواند فضای راحتی برای تعاملات بیشتر ایجاد نماید.

دکوراسیون داخلی متفاوت آشپزخانه ای با کانتر معلق

تحریریه دکوبوم

منبع:contemporist

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • Amir Anari تیر ۱۹, ۱۳۹۸ در ۱۷:۴۹

    چقدر زیبا هست این آشپزخانه ها واقعا خاص هستند

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

4720 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم