دکوراسیون داخلی منزلی با رنگ های پاستلی

استفاده از رنگ های روشن مانند خاکستری و کرم در طرح های مدرن طراحی داخلی ضمن ایجاد محیطی خانوادگی و راحت، فضایی خوشایند با ایجاد احساس آرامش در فضا ایجاد می کند و نکته قابل توجه در کاربرد این رنگ ها قابلیت هماهنگی با دیگر رنگ های به کار رفته در دکوراسیون منزل می باشد.

رنگ های پاستلی به دکوراسیون ظرافت و شادابی اهدا کرده و فضایی دوست داشتنی ایجاد می کند.

اتاق نشیمن با طراحی فضایی منظم و ساده با مبلمانی با سبک مدرن می باشد که با وجود پنجره سرتاسری نور زیادی را وارد فضا کرده و میز قهوه خوری با ظاهری متفاوت و مدرن با رنگ های پاستلی خاکستری و صورتی جلوه ای زیبا در فضا ایجاد کرده است.

با توجه به کوچکی فضا وجود مبلمان محدود با تم رنگی متفاوت و فرم چیدمان آنها دکوراسیون را به زیبایی تغییر داده و نشیمن را کاربردی تر نموده است.

نمود سادگی در نشیمن به وضوح دیده می شود و  هیچ اثر هنری بر روی دیوارهای این اتاق وجود ندارد. رنگ های ظریف از طریق اثاثیه یا لوازم داخلی مبلمان به فضا تزریق شده و ارتباطات بصری را افزایش داده است.

نورپردازی در هنگام شب در ترکیب با رنگ های پاستلی در نشیمن فضایی گرم و دلپذیر  ایجاد کرده است.

قسمت غذاخوری در داخل آشپزخانه شامل یک میز ناهارخوری ۴ نفره می باشد که رنگ های پاستلی در هر کدام از صندلی ها متفاوت به کار رفته و کف آشپزخانه با طرح های هندسی زیبا تمی متفاوت و دکوراسیونی منحصر به فرد ایجاد کرده است.

دیوار راهروی ورودی به سمت اتاق خواب ها با قفسه های کتاب پوشیده شده است .برای مشاهده تصاویر اتاق خواب ها و دکوراسیون اتاق کودک با طراحی بی نظیر با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکبوم

منبع: home-designing

 

 

امتیاز دهید post

۱ نظر

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3050 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم