دکوراسیون داخلی ۱۰۰ آشپزخانه کارآمد و زیبا

در دکوراسیون به یک مکان عالی برای آشپزی و آماده کردن غذا برای خانواده، دوستان نیاز داریم در واقع آشپزخانه کارآمد و زیبا از نیاز های دارای اولویت دکوراسیونی در منزل است.

آشپزخانه قلب خانه است. این منطقه مورد علاقه مادران و سایر اعضای خانواده است که دوست دارند آشپزی کنند و یا به تهیه غذا یا آماده سازی مواد غذایی تا شستن ظرفها بپردازند.

نکته بسیار مهم کاربردی بودن فضا و توجه به مقیاس انسانی برای دسترسی و عملکرد آسانتر در فضا و توجه به مثلث کار آشپزخانه است که به این معنی است که مجموع طول بهینه برای مثلث کار ۶۷۰۰-۳۶۰۰ میلیمتر می باشد اگر چه، مفهوم مثلث کار آشپزخانه با وجود ابزارهای جدید و لوازم مدرن تر و طرح بندی چیدمان در حال حاضر تکامل یافته است اما هنوز از الزامات و ضروریات طراحی استاندارد محسوب می شود و در واقع مثلث کار حوزه آماده سازی، شست و شو و پخت و پز را تعریف کرده و باعث افزایش کارایی در حین امنیت و زیبایی می شود.

داشتن یک آشپزخانه کارآمد، به مدیریت و مراقبت از یک خانواده کمک می کند و با طراحی مناسب می تواند عملکرد را ارتقاء دهد این پست یک راهنمای عالی برای افرادی است که در حال برنامه ریزی برای بازسازی، یا ساخت یک خانه و طراحی آشپزخانه هستند. با راهکار های طراحی و تصاویر الهام بخش از دکوراسیون آشپزخانه با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

 منبع:homedesignlover

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3945 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم