دکوراسیون داخلی ۴۰ نشیمن خیره کننده و الهام بخش

در دکوراسیون منزل قسمت نشیمن محل آرامش و صمیمیت و مرکز فعالیت های روزانه است به همین دلیل از اولویت های طراحی محسوب می شود و با طراحی مناسب و با سبک های مختلف می تواند فضا را دگرگون کرده و حالت های متنوعی را در دکوراسیون ایجاد نماید برای مثال سبک های مینیمال و مدرن تمی ساده تر به فضا بخشیده و سبک کلاسیک فضایی سنتی تر با المان های مربوط به گذشته ایجاد می کند و همینطور در سبک های مختلف با استفاده از ترکیب رنگ های متفاوت و یا به کارگیری المان های دکوری و مبلمان و همینطور اکسسوری ها می توان به گرمابخشی در فضا و زیبایی کمک کرده و با چیدمان صحیح کارایی و عملکرد فضا را افزایش داد  در ادامه با نشیمن هایی االهام بخش با دکوبوم همراه باشید….

۱-نشیمن با فضایی دنج و کارآمد

در دکوراسیون این نشیمن که می تواند برای علاقه مندان به کتاب هیجان انگیز باشد با به کارگیری قفسه های کتاب و رنگ های چندگانه سعی شده تا فضایی دنج و کارآمد را برای کاربران ایجاد نماید دیوار آجری، متریال چوب و تنوع در بافت و طرح های به کار رفته در دکوراسیون به صمیمیت و گرمی فضا کمک کرده و در کل دکوراسیونی ایجاد کرده که با دیدن آن احساسی از راحتی و آرامش را به مخاطب القا می کند.

۲- استفاده از رنگ مشکی

نشیمن دوم با دیوارهای مشکی که نشان از جسارت طراح دارد و تم رنگی تیره تر در مبلمان  و در هماهنگی با دیوار، فضا را منحصر به فرد و جذاب نموده و با به کارگیری اکسسوری هایی مانند کوسن ها و تابلوهای دیواری بزرگ با تناژ رنگی روشن سعی نموده تا هماهنگی و تعادل بصری را در دکوراسیون افزایش دهد.

۳-طراحی مینیمال

این اتاق نشیمن با رنگ آبی منحصر به فرد و با سبک طراحی مینیمال، دکوراسیون را جوان و پر جنب و جوش ساخته و برای جلوگیری از شلوغی از آینه دایره ای به عنوان المانی دکوری و همچنین برای بزرگتر نشان دادن فضا و ایجاد خطای بصری استفاده کرده است.

۴-سبک اسکاندیناوی

پالت رنگی آبی با تنوع طرح های تابلوهای دیواری در زمینه روشن دیوار یادآور فضایی الهام بخش از سبک اسکاندیناوی به همراه پویایی و رنگ های جسورانه در این نشیمن می باشد.

۵-هاهنگی با منظره ساحلی اطراف

این خانه ساحلی با تقلید از رنگ اقیانوس ها در فضای داخلی و با دید مناسب به ساحل از پنجره های بزرگ و سرتاسری  فضایی آرامش بخش و هماهنگ و  فوق العاده مدرن ایجاد کرده است!

۶- متریال های طبیعی

در نشیمن ششم استفاده از چوب طبیعی در مبلمان و روشنایی ها و با استفاده از گیاهان اتاق نشیمن آرام و ساحلی ایجاد کرده که تمرکز بصری فضا را بر المان های طبیعی افزایش داده است.

۷-رنگ های شاد و آثارهنری

استفاده از تابلو های و هنر های دیواری در کنار رنگ های صورتی، بنفش و آبی با مبلمان کم فضایی منحصر به فرد ایجاد کرده که تا حدی فضا را سبک تر و بزرگتر جلوه می دهد.

۸-استفاده از چوب طبیعی و گیاهان

۹-سقف بلند با پنجره های سرتاسری برای نورگیری و استفاده بهینه از فضا

با مشاهده ۳۰ تصویر بیشتر از دکوراسیون داخلی نشیمن هایی با سبک ها، رنگ ها و چیدمان های متفاوت در ادامه همراه باشید…..

 

 

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • رضا فقیهی شهریور ۲۱, ۱۳۹۷ در ۱۴:۵۴

    سلام، خسته نباشید
    مطالب سایتتون خیلی مفیده
    پیشنهاد میکنم به سایت ما هم سری بزنید.
    طراحی و تولید کابینت لوکس آشپزخانه ، کمد و دکوراسیون با بهترین متریال در انواع طرح ورنگ در استان تهران ودماوند می باشد.

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3344 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم