دکوراسیون و چیدمان ۴۰ فضای کاری با ورک استیشن ها برای حرفه ای ها

کسانی که در سطح حرفه‌ای کار می‌کنند دیگر کامپیوترهای دسکتاپی و پی سی معمولی پاسخگوی نیاز آنها نیست و به سیستم پردازشی رده بالاتر و حرفه‌ای‌تر نیاز دارند.

کسانی که کار گیمینگ به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند، کسانی که از نرم افزارهای سه بعدی سازی و مهندسی مانند CAD و Maya و ۳D Max و… استفاده می‌کنند، گرافیست‌هایی که رندرینگ و ادیت تصویر و مدیا را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند، می‌توانند از کامپیوتر ورک استیشن استفاده کنند. کیس های ورک استیشن در شبیه سازی و ساخت انیمیشن کاربرد فراوان دارند و دانشمندان و محققین هم می‌توانند در زمینه یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و … از ورک استیشن ها استفاده کنند.

راه اندازی ورک استیشن های و دکوراسیون این تجهیزات برای حرفه ای یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون در خانه یا دفتر شخصی است زیرا امروزه  برای  افراد حرفه ای این قسمت به مکانی تبدیل شده که بیشترین زمان خود ر در ان ا سپری می کنند حتی زمان استفاده از این فضای کاری از زمان استفاده از تختخواب نیز پیشی گرفته با این وجود،  اولویت طراحی چنین فضاهایی در نظر گرفته نمیشود و حتی بعضی از آنها برای راحتی  بهینه نشده اند اما با طراحی و دکوراسیون مناسب می توانید ایستگاه کاری خود را از یک گوشه غبار گرفته خارج کنیدو دکوراسیون را  با فناوری های جدید و ارگونومیک تلفیق کنید! در ادامه با دکوبوم با دکوراسیون فضای کاری با ورک استیشن ها در خانه یا اتاق شخصی با اکسسوری و چیدمان های متفاوت و سیستم های متفاوت بسته به شغل ها و کار حرفه ای همراه باشید….. 

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2415 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم