دکوراسیون کابینت های آشپزخانه را دگرگون کنید

همه ی ما آشپز خانه هایمان را دوست داریم چرا که ساعات زیادی را در آن سپری می کنیم، غذا تهیه می کنیم و در آن با افرادی که دوستشان داریم وقت گذرانده ایم. آشپزخانه ی ما انعکاسی از خلاقیت و روحیات ماست.

به روز کردن و ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کاری دشوار و پرهزینه است. اگر فرم کابینت های آشپزخانه ی شما نیاز به بازسازی ندارد خود را  برای تغییرات کم هزینه آماده کنید!

رنگ کردن کابینت ها می تواند، روکشی متفاوت و به روز بر روی آشپزخانه ی قدیمی شما باشد. در ادامه پیشنهاد هایی برای رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه داریم. 

اگر خودتان قصد رنگ آمیزی کابینت ها را داشته باشید ،لازم است وقتی را صرف تحقیق در مورد شیوه های رنگ آمیزی و رنگ ها کنید. فقط کافی است  پیشنهاد های زیر را بخوانید و نقاش شوید!

شیوه های دکوراسیون داخلی آشپزخانه و رنگ آمیزی آن بی شمارند، می توانید با روکشی از رنگ سفید ، فضا را روشن کنید یا با استفاده از رنگ های با طراوت  مثل رنگ لاجوردی فضای رنگی آشپزخانه را به حد انفجار برسانید. همچنین می توانید از ترکیب دو رنگ استفاده کنید.

دکوراسیون کابینت های آشپزخانه را دگرگون کنید

رنگ خنثی

عملکرد خوب و ترکیب رنگ مناسب رنگ هایی مثل سفید، بژ، خاکی روشن  در آشپزخانه ها و دیوار ها و پیش زمینه ی فضا ها موجب شده تا اینگونه رنگ ها بهترین انتخاب برای رنگ آمیزی بخش های مختلف خانه  باشند.

دکوراسیون کابینت های آشپزخانه را دگرگون کنید

استفاده از دو رنگ

کابینت های خود را با استفاده از دو رنگ متفاوت رنگ آمیزی کنید. کابینت های بالایی را متفاوت از کابینت های پایینی رنگ کنید. میلیون ها ترکیب رنگی وجود دارد ، بعضی از ترکیب های معمول عبارتند از: مشکی کردن کابینت های پایینی و سفید کردن کابینت های بالایی و به طور کلی  رنگ های تند و با طراوت در قسمت پایینی و رنگ های خنثی در کابینت های بالایی، همچنین می توانید یک تضاد رنگی بین کابینت های دیواری و کابینت جزیره به وجود آورید.

دکوراسیون کابینت های آشپزخانه را دگرگون کنید

رنگ های پررنگ

آشپزخانه ی خود را با رنگ آمیزی کابینت ها بوسیله رنگ های روشن  پر انرژی کنید! رنگ هایی مثل:  مثل سبز، لاجوردی، زرد طلایی

به هماهنگی این رنگ ها با دیوار ها و رنگ سایر عناصر آشپزخانه توجه کنید. در صورت استفاده از رنگ های تیره ، پیش زمینه را با رنگ های خنثی و مناسب با رنگ تیره هماهنگ کنید. تعادل میان رنگ های خنثی و رنگ های پررنگ برقرار کنید تا از فضا در مقابل تیرگی و شلوغی بیش از حد محافظت کنید.

دکوراسیون کابینت های آشپزخانه را دگرگون کنید

قفسه های باز

به جای کابینت های بالایی از قفسه های بدون درب استفاده کنید تا به راحتی از ترکیب دو رنگ در کابینت های بالایی و پایینی استفاده کنید. با استفاده از این قفسه ها به راحتی می توانید پیش زمینه ی آن ها را رنگ آمیزی کنید و همچنین با قرار دادن ظروف آشپز خانه و نمایش آنها در قفسه های باز بر زیبایی و تنوع آشپزخانه بیافزایید. 

دکوراسیون کابینت های آشپزخانه را دگرگون کنید

تحریریه دکو بوم

منبع: freshome

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2441 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم