راهکارهای فنگ شویی برای تعادل دکوراسیون از طریق فلزات

برای تعادل بخشی به دکوراسیون داخلی منزل  از نظر فنگ شویی بهتر است هر یک از پنج عنصر فنگ شویی (آتش، زمین، آب، چوب و فلز)  را در خانه خود به صورت ظریف و متناسب با دکوراسیون مورد استفاده قرار دهید.

انرژی استفاده از فلزات در فنگ شویی سبب تمی مدرن و ایجاد احساسات مثبت می گردد بنابراین هیچ دلیلی برای محدود کردن این انرژی قدرتمند در خانه شما وجود ندارد در واقع، انرژی فلز در  فنگ شویی در هر فضایی می تواند سبب ایجاد احساس آرامش، وضوح و صلح شود.

به عنوان یک قاعده کلی در رابطه با استفاده از عنصر فلز در فنگ شویی المان های فلزی در غرب، شمال غربی توصیه و بهتر است استفاده بیش از حد فلزات در مناطق شرقی و جنوب شرقی محدود شود. در ادامه با راهکارهایی که می توان از فلزات در دکوراسیون برای تعادل بخشی به دکوراسیون بهره گرفت با دکوبوم همراه باشید….

استفاده از گلدان های فلزی، ظروف، یا کاسه ها

شما می توانید حضور قوی عنصر فلز را به یک اتاق با قطعه های تزئینی محبوب مانند گلدان، ظروف و یا کاسه پررنگ نمایید چندین گلدان را با هم ترکیب کنید تا جلوه بیشتری داشته باشید همینطور می توانید از یک گلدان بزرگ به عنوان نقطه کانونی برای مناطق غرب یا شمال غربی منزل خود استفاده کنید.

رنگ دیوار در رنگ های عنصر فلزی

در فنگ شویی رنگ یکی از ساده ترین روش هایی است که برای تغییر انرژی در دکوراسیون به کار می رود رنگ عناصر فلزی فنگ شویی سفید و خاکستری، و همچنین رنگ هایی مانند برنز و طلا است می توانید یک دیوار غرب یا شمال غربی را به رنگ خاکستری یا سفید نقاشی کنید یا از تم برنزی مسی یا طلایی به نحوی جسورانه در در طرح دیوار یا کاغذ دیواری استفاده کنید.

راهکارهای فنگ شویی برای تعادل دکوراسیون از طریق فلزات

تصاویر و نقاشی یا عکس ها با فریم های فلزی

قاب یا فریم تابلوها یکی از راه های آسان برای آوردن عنصر فلزی به دکوراسیون می باشد برای تقویت انرژی عناصر فلزی در منزل می توانید چندین فریم را در یک رنگ یا با تناژهای مختلف رنگ فلز به کار ببرید.

دکور فلزی دیواری

استفاده از المان های دکوری و هنر دیواری فلزی می تواند با حضور قوی المان های فلزی به خصوص در قسمت های غرب و یا شمال غربی قرار دهید برای این منظور شمال هم می تواند خوب باشد از دکوری های متناسب با سبک دکوراسیون خود استفاده کنید و با تلفیق زیبایی و عناصر فلزی  دکوراسیون و فنگ شویی فضا را نیز تعادل بخشید.

تم ها و اکسسوری های دارای انرژی فلز

شما می توانید انرژی فلز را با اکسسوری ها و تم رنگی فلزات در لوازم جانبی مانند بالشتک ها،  فرش یا پرده ها برای تاثیر بصری و ایجاد فنگ شویی خوب در خانه و یا از طریق استفاده از پارچه های طبیعی مانند ابریشم، مخمل یا پنبه و با تزئینات یا نخ های طلایی، نقره ای یا رنگ فلزات بهره گیرید.

لامپ  و روشنایی های فلزی

فنگ شویی خوب در هر فضا بستگی به کیفیت  نور دارد  و در بعضی موارد ممکن است به دلیل عدم وجود نور کافی تنظیم کیفیت نور به معنای اضافه کردن لوازم روشنایی و لامپهای اضافی باشد.هنگامی که شما به دنبال وسایل روشنایی خوب برای ایجاد یک خانه زیبا هستید برای تعادل در انرژی های فنگ شویی می توانید فلزات، رنگ های فلزی همینطور  اشکال را  با هم ترکیب کنید.

دکور فلزی بودا

اگر احساسات خوبی از قرار دادن تصاویر بودا در دکوراسیون دارید ، می توانید مجسمه بودا یا پانل دیواری آن را در رنگ های فلزی  به کار ببرید بودا، در فنگ شویی روشنگر یا بیدارکننده بوده و می تواند این انرژی را به بهترین شکل در خانه گسترش دهد.

تحریریه دکوبوم

منبع: thespruce

امتیاز دهید post

۲ نظرات

  • nt دی ۱۵, ۱۳۹۹ در ۰۸:۱۱

    سلام ممنون از مطالب مفیدتان در قسمت غرب خانه ما سرویس های بهداشتی هست که با یک مشاور فنگشویی مشورت کردم رنگ کاشی ها خاکستری هست و آینه و وسایل سفید گفتن خوب نیست با وسایل رنگ طلایی و بژ تزیین کنید سوالی که پش اومده برام مگه خاکستری رنگ فلز نیست شما راهکاری توصیه نمیکنید؟

    پاسخ
    • غزاله عزالدین دی ۱۶, ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۳

      با سلام وقتتون بخیر ممنون از همراهی شما برای پرشس سوال ها و مشاوره دکوراسیون و فنگشویی لطفا از طریق تلگرام دکوبوم در ارتباط باشید

      پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

7920 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم