با رایت والز به آسانی روی دیوار بنویس!

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که کودکی روی دیوار اتاقی نقاشی کرده یا نوشته باشد و نتوانسته باشید آن را پاک کنید یا خواسته اید که جملات یا طرح های مورد علاقه ی خود را روی دیوار بیاورید اما پاک نشدن دیوار ها شما را محدود کرده است یا در ابعاد بزرگتر در فضاهایی مانند ادارات یا مراکز آموزشی فضای کافی برا نوشتن در اختیار نبوده است. اگر جزو این دسته از افراد هستید که حتی برای یک بار هم که شده میل به نوشتن روی دیوار را در خود سرکوب کرده اید قطعا استفاده از رایت والز پیشنهادی هیجان انگیز برای شما خواهد بود.

رایت والز یا دیوار هایی با قابلیت نوشتن، دیوار پوش هایی با قابلیت پاک شوندگی هستند که می‌تواند هر سطح رنگ شده‌ای را به یک سطح قابل نوشتن و قابل پاک شدن تبدیل کنند و آن را برای جریان آزادانه‌ی ایده‌های شما آماده کنند.

از کاربرد های این دیوارپوش مناسب بودن برای ارائه‌ی کار و نوشتن بخصوص در فضاهایی با پلان باز، بهترین راه‌حل برای مراکز درمانی، آموزشی، اداری و شرکت‌های سرویس دهی(مانند هتل‌ها) و همچنین در فضاهای مرتبط با کودکان مانند اتاق کودک، مهدکودک ها برای ایجاد خلاقیت و آزادی عمل برای کودکان می باشد.

البته برای دکوراسیون قسمت ها ی مختلف منزل بسته به کاربرد و سلیقه نیز می توان از این دیوارپوش ها استفاده نمود.

از مزایای رایت والز میتوان انعطاف پذیری نامحدود و راندمان بالای هزینه را نام برد و از دیگر مزایای بسیار مهم آن قابلیت نصب آسان روی هر دیوار رنگ شده به صورت تک لایه تنها در مدت زمان یک ساعت میباشد که پس از سه روز آماده ی استفاده است.

.

گروه طراحی راف با ارائه ی رایت وال هایی با کیفیت بالا برای پوشش دهی سلایق و کاربردهای مختلف امکاناتی چون هزینه‌ی کم نگه داری، پاک شوندگی آسان و ۱۰ سال گارانتی را ارائه کرده است که امکان نوشتن آزادانه روی هر دیواری را بدون نگرانی برایتان ممکن می سازد .

      

سفارش محصول

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    10344 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم