کوسن طرحدار بنفش

رنگ بنفش در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ بنفش نشانگر ثروت ،قدرت و برتری است همچنین میتوان به عشق و هیجان و معنویت درون این رنگ پی برد.اگر تمایل به استفاده از رنگ بنفش در اتاق خواب دارید با طیف گسترده ای از رنگ ها روبرو می شوید.

شما تنها به بنفش روشن که غالبا در اتاق دختران نوجوان به  کار برده میشود محدود نمی شوید.بادمجانی تیره و یا ترکیب بنفش و خاکستری میتواند یک اتاق خواب اصلی را به سمت پیچیدگی بکشاند.طیف رنگی بنفش روشن، مانند اسطوخودوس و یاس بنفش میتواند همان آرامشی که رنگ آبی در اتاق ایجاد میکند در فضا ایجاد کند اما بدون احساس خستگی.

رنگ اسطوخودوس انتخاب بسیار مناسبی برای مهدکودک است.شما میتوانید با بازی کردن با طیف های مختلف این رنگ بافت و لایه های بسیار زیبایی ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق خواب بنفش

اتاق خواب

کوسن بنفش

بچه ها ارتباط خوبی با رنگ بنفش برقرار میکنند و به این رنگ علاقه دارند.از تاثیرات مثبت این رنگ بر افراد میتوان به موارد زیر اشاره کرد.در تحقیقات به این نکته پی برده اند کخ رنگ بنفش فعالیت مغزی را افزایش میدهد که میتواند در طول زمان مطالعه مفید باشد.رنگ بنفش را میتوان در دو دکوراسیون مردانه و زنانه با توجه طیف انتخابی رنگ بنفش، مبلمان و رنگ های استفاده شده  در دکوراسیون استفاده کرد.

اتاق خواب بنفش

بنفش تیره و رنگ آلو به همراه رنگ نقره ای یک اتاق با دکوراسیونی همانند اتاق شاهزاده را برای دختران جوان ایجاد میکند.در عین حال اگر رنگ بنفش را با رنگ قهوه ای ترکیب کنید اتاقی با دکوراسیون مناسب برای آقایان خواهید داشت.

 

اگر سبک و دکوراسیون براق دوست دارید از ترکیب رنگ قرمز و بنفش استفاده کنید.برای راحتی بیشتر در فضا و ظاهری متناسب با مبلمان ساخته شده با چوب طبیعی از ترکیب رنگ سبز و طیف های مختلف بنفش استفاده کنید.

کوسن بنفش

رنگ بنفش،یک رنگ عالی با طیف های گسترده است.به عنوان رنگ دوم به دکور اتاقتان اضافه کنید.از بالش های بنفش،فرش،پرده یا لامپ بنفش را در یک اتاق خواب سفید به راحتی اضافه کنید.با استفاده از بنفش چر قدرت،گرما را با یک پالت رنگی زیبا به اتاق اضافه کنید.

تخت خواب بنفش

اگر در انتخاب اتاق خواب بنفش شک دارید،از بنفش در قسمت های کوچک استفاده کنید،مانند: رنگ کردن یک دیوار با بنفش ملایم و یا استفاده از رنگ در پرده ها.با یک پس زمینه خنثی، به سادگی، با چند بالش بنفش اتاق خوابتان را به بهشتی به رنگ بنفش تزئین کنید.بهتر است متناسب با علاقه تان به این رنگ در دکوراسیون اتاق خواب از آن استفاده کنید.

کوسن بنفش

صندلی بتفش

تخت خواب بنفش

دیوار بنفش

تخت خواب بنفش

پرده بنفش

اتاق خواب بنفش

اتاق خواب یاسی

کاغذ دیواری بنفش

بنفش

دیوار بنفش

دیوار بنفش

کوسن طرحدار بنفش

گلدان بنفش

رو تختی بنفش

رو تختی بنفش

پرده یاسی

اتاق خواب بنفش

کاغذ دیواری بنفش

کاغذ دیواری بنفش

روتختی بنفش

اتاق خواب بنفش

دکوراسیون بنفش

کوسن بنفش

 

دیوار بنفش

تحریریه دکوبوم

منبع:www.hgtv.com

۵۰ ایده دکوراسیون اتاق خواب برای سال ۲۰۱۸

 

معجزه رنگ یاسی در طراحی داخلی

ویدیو :نحوه انتخاب رنگ دکوراسیون منزل با طیف رنگی بنفش

رنگ یاسی در دکوراسیون اتاق خواب

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ نظرات

  • سجاد تیر ۳۰, ۱۳۹۷ در ۱۶:۵۰

    سلام.عالی مثله همیشه…خسته نباشید……..

    پاسخ
  • ناشناس شهریور ۲۴, ۱۳۹۷ در ۱۴:۵۸

    عالی بود

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

15094 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم