باید ها و نباید ها در طراحی اتاق کار

اتاق کار باید محیطی آرام و به دور از تنش و استرس داشته باشد. بهترین مکان برای اتاق کار فضایی است که در مجاورت آن فضاهای عمومی و اتاق کودکان نباشد. در صورت وجود همچین فضاهایی بهتر است از عایق های صوتی برای جداره ها استفاده کنید.

فضای کار ممکن است در یک قسمت از خانه در کنار دیگر فعالیت ها قرار بگیرد. اما به یاد داشته باشید این فضا باید کاملا تعریف شده باشند و با مرز بندی هایی مشخص از دیگر فضاها تفکیک بشود. برای خصوصی سازی این قسمت می توانید از پارتیشن ها استفاده کنید تا حریم شما مشخص بشود.

وجود فضاهای ذخیره سازی در اتاق کار الزامی می باشد. با توجه به سبک خانه خود و هزینه هایی که برای این کار در نظر گرفته اید از راه حل های متفاوت می توانید این فضا های ذخیره سازی را به وجود بیاورید. از وجود فضاهای ذخیره سازی در قالب کمد، کشو، طبقه، قفسه و فایل به اندازه کافی در فضا مطمئن شوید.

میز کار مهم ترین المان در طراحی اتاق کار می باشد. میز کار باید سطح کافی برای فعالیت ها تعریف شده داشته باشد. سازمان یافتگی میز نقشی اساسی در طراحی این محیط دارد. در صورتی که محل کار شما فضای کافی برای ذخیره سازی ندارد می توانید از میزهای کار با فضای ذخیره سازی استفاده کنید.

در نظر گرفتن صندلی راحت برای محیط کار بسیار با اهمیت است. اگر تمام روز را بر روی صندلی غیر استاندارد بگذرانید به شدت بازدهی کاری شما کم خواهد شد و دچار ناراحتی می شوید. بنابراین زمان کافی برای جستجو و انتخاب صندلی مناسب در نظر بگیرید.  

طراحی اتاق کار، دکوراسیون اتاق کار

طراحی اتاق کار، دکوراسیون اتاق کار

طراحی اتاق کار، دکوراسیون اتاق کار

طراحی اتاق کار، دکوراسیون اتاق کار

طراحی اتاق کار، دکوراسیون اتاق کار

تحریریه دکوبوم

منبع: decoboom

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3250 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم