طراحی جالب و اجرای ۲ روزه خانه کانتینری مدرن!

MB Architecture یک خانه کانتینری مدرن را برای یک خانواده پنج نفره طراحی کرده است  این خانه، که در یک سایت جنگلی در Amagansett ، نیویورک قرار دارد برای یک زوج با ۳ فرزند در نظر گرفته شده  که سایت پروژه، زمینی مثلثی و خالی بوده که این خانواده خریداری کردند و ازتیم معماران خواسته اند تا یک خانه با ۴ اتاق خواب و ۳ حمام را با بودجه ای محدود طراحی کنند.

طراحی جالب و  اجرای ۲ روزه خانه کانتینری مدرن!
معماران با توجه به محدودیت ها و بودجه کم با کاوش در مورد متریال ها و روش های ساخت و ساز نوین ، طراحی کانتینری  را پیشنهاد کردند که می تواند در خارج از محدوده زمین  پیش ساخته و همینطور به نوعی آزمایشی برای این گونه طراحی را برای تیم آنها  فراهم کند.

طراحی جالب و  اجرای ۲ روزه خانه کانتینری مدرن!

از آنجایی که دیواره های کانتینرها  بسیار باریک هستند ، معماران تصمیم گرفتند ، از کف داخلی ،دیوار ،سقف استفاده کنند تا یک فضای بزرگ دارای فضای باز و آشپزخانه همینطور خانه ای دوبلکس با پله هایی منتهی به اتاق خواب  ایجاد نمایند همینطور با به پایان رساندن  طراحی داخلی  بارنگ سفید ، سبب شدند تا تمام فضای داخلی روشن تر و بزرگتر به نظر برسند.

طراحی جالب و  اجرای ۲ روزه خانه کانتینری مدرن!

پنجره ها با فریم سیاه رنگ، نور طبیعی فضای داخلی را فراهم می کنند ، در حالی که درها امکان دسترسی به حیاط و فضای باز و به یک استخر شنا را ممکن می سازند.

طراحی جالب و  اجرای ۲ روزه خانه کانتینری مدرن!

یک پل ، فضای اصلی زندگی را به یک کانتینر تکی و باریک متصل می کند که دارای دو اتاق خواب است و کمی دور از ساختمان اصلی قرار گرفته است تا  از کنار هم قرار گرفتن  آن فضاهای باز مانند حیاط  مستقلی ایجاد شود.

طراحی جالب و  اجرای ۲ روزه خانه کانتینری مدرن!

 نکته قابل توجه در طراحی این خانه کانتینری سرعت اجرای کار است که کل خانه در دو روز نصب شده و در دو ماه کاملاً تکمیل شده است.

پلان خانه کانتینری مدرن

تحریریه دکوبوم-غزاله عزالدین

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • مصطفی زاهدی اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۵

    با سلام
    لطفا هزینه ساخت و نصب فضایی حدود ۶۰ یا ۷۰متر با دو خواب و یک سرویس مستر و یک سرویس عمومی را بفرمائید و اینکه آیا به همین تمیزی کار نهایی تحویل میگردد؟ متشکرم

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3720 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم