طراحی داخلی آشپزخانه با کابینت های مدرن و سفید

هدف اصلی درطراحی داخلی این آشپزخانه  ایجاد یک آشپزخانه با کابینت و کانتر مدرن و سفید ، نور LED و فضای ذخیره سازی فراوان است که علاوه بر کارایی بتواند از نظر بصری تعادل و سادگی را یادآور شود.

Shape London ، یک شرکت داخلی و اکسسوری نازک کاری است ، که با مشتریان خود همکاری نزدیک نموده تا تا آشپزخانه و پله ها را سبک جدیدی دیزاین نماید.

 طراحان با استفاده از هر متر فضای موجود در زیر پله ها ، آشپزخانه ای با کابینت های سفید پر از فضای ذخیره سازی ایجاد نموده اند.

در دو طرف یخچال ، دو کابینت باریک و بلند وجود دارد ، یکی برای نگهداری بطری نوشیدنی و دیگری به عنوان یک انبار ذخیره سازی کشویی عمل می کنند.

نور LED مخفی در طراحی آشپزخانه ،در زیر کابینت های سطح بالا ، و در برخی از کابینت ها اضافه شده که نور کافی را برای این آشپزخانه مهیا ساخته است.

در انتهای کانتر کوارتز ، کابینتی تعبیه شده است که با درب های تاشو می تواند به عنوان ایستگاه قهوه یا محل قرارگیری لوازم خانگی عمل کند .

همچنین یک کابینت بلند و کشویی در کنار گاز  قرار دارد و در بالا ، یک کابینت مثلثی وجود دارد که فضای ذخیره سازی بیشتری را نیز فراهم می کند.

به طور کلی آشپزخانه دارای دو سبک پانل با درب های متفاوت است که یکی از آنها دارای صفحه ای تخت و مدرن بدون دستگیره و دیگری با طرحی ظریف و برجسته با دستگیره های برنجی شکل گرفته است.

راه پله  با چوب بلوط درپشت آشپزخانه قرار گرفته و دارای یک نرده  با نور مخفی و پنجره ای است که مشرف به آشپزخانه است.

در آشپزخانه از شیرآلات و همینطور فر،گاز و یخچال استیل  استفاده شده که در کنار کابینت های سفید جلوه بی نظیری به فضا بخشیده همینطور افزودن دستگیره های مسی در هماهنگی با نور های مخفی با ایجاد کنتراست  جلوه فضا را بیشتر نموده است. در این آشپزخانه کوچک با وجود فضای محدود بهترین کارایی ایجاد شده و از کوچکترین فضاهای موجود برای عملکرد موثر به کار گرفته شده است.

مثلث آشپزخانه همینطور ایجاد سطح کار، فضای غذاخوری و تمامی اصول کاربردی نیز  به دقت در طراحی گنجانده شده است.

پنجره شیشه ای پله ها  تعامل خوبی بین دو فضا ایجاد کرده ضمن اینکه شیشه با شفافیت سبب شده تا سبکی بصری بیشتری ایجاد شده ضمن اینکه از کوچک و بسته نشان دادن فضا جلوگیری نماید.

 

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporis

۵/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4715 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم