طراحی داخلی باغ آپارتمانی زیبا و منحصر به فرد

طراحی و دکوراسیون این باغ آپارتمان در متراژ  ۱۳۴ متر مربع در ساحل Costa Brava واقع شده است. این خانه دو طبقه فرصت بازآفرینی خانه های سنتی ژاپن را فراهم آورده و با ایجاد فضایی انعطاف پذیر طبیعت، چوب و نور را در کنار هم در یک فضای منحصر به فرد تلفیق نموده  است.

طراحی داخلی باغ آپارتمان

طراحی داخلی باغ آپارتمان

خانه با یک طبقه اصلی و یک طبقه زیرین برای  ایجاد فضای کافی و به منظور پاسخگویی به نیازهای خانواده  طراحی و اجرا شده است. وجود سه حیاط داخلی علاوه بر منحصر به فرد نمودن به ورود نور و تهویه همچنین در  اتاقهای زیرزمین نیز کمک میکند.

فضای مرکزی اتاق نشیمن باعث افزایش عمق بصری شده و علاوه بر این ، با بهره وری انرژی با استفاده از اینرسی حرارتی خاک باعث تنظیم دمای داخل خانه در تابستان و زمستان می شود.

طراحی داخلی باغ آپارتمان

طراحی داخلی باغ آپارتمان

طراحی داخلی باغ آپارتمان

در طبقه همکف ، یک عامل تقویت کننده تراس و باغ پشتی را از طریق اتاق ناهار خوری و راه پله متصل می کند. این مداخله فضای بینابینی جدیدی را ایجاد می کند که امکان ایجاد دو بخش با پارتیشن مدولار چوبی را فراهم می کند و واحدهای مختلف خانه را در مکانی انعطاف پذیر هماهنگ می سازد.

طراحی داخلی باغ آپارتمان

طراحی داخلی باغ آپارتمان

حیاط داخلی نور زیادی ایجاد کرده و اتاق ها را به یکدیگر و دیگر حیاط ها پیوند می دهند. در یکی از بخش ها ، درب های کشویی به اتاق نشیمن و بار آشپزخانه گشوده می شود همچنین دیگر درب ها به واحدهای خصوصی مانند دو اتاق خواب و سرویس بهداشتی منجر می گرد.

استراتژی طراحی ، عملکرد  و زیبایی شناسی را با هم در بر داشته و با الهام از پارتیشنهای خانه های سنتی ژاپنی با پانل های ثابت و سیار تصویری انتزاعی را ایجاد می کنند در ادامه با پلان های خانه با دکوبوم همراه باشید….

پلان باغ آپارتمان پلان باغ آپارتمان برش و مقطع باغ آپارتمان

تحریریه دکوبوم

منبع: ارک دیلی

۱/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4261 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم