طراحی داخلی بوتیک جواهرات، منحصر به فرد و متعادل

طراحی دکوراسیون داخلی این جواهرفروشی توسط شرکت طراحی Atelier Brunoir و در پاریس طراحی و اجرا شده است در این بوتیک با به کارگیری رنگ طلایی و صورتی سعی شده تا علاوه بر عملکرد مناسب فضا به انعطاف پذیری و فاکتورهای زنانه برای افزودن جذابیت توجه نماید.

طراحان سعی نمودند با ایجاد فضایی با پالت رنگی منحصر به فرد از رنگ های صورتی ، سفید و طلایی غالب بر فضا و ایجاد نمایشگاهی برای طلا و جواهرات و ویترین های مناسبی فضایی مطلوب ایجاد نمایند که در آن سبک طراحی داخلی رایج خاورمیانه را با سبک کلاسیک فرانسوی ترکیب کرده وقفسه های شیشه ای ویترین جواهرات را درون دیوارهای فضا جایگذاری نموده است به این ترتیب دیوار دو لایه در امتداد دیوار اصلی نمایشگاه قرار گرفته است و  لایه دوم با انحنایی به آرامی در سقف به سمت داخل امتداد یافته است تا به خوبی جواهرات را نمایش دهد.

استفاده از پارکت های چوبی و افزودن رنگ سبزآبی و نارنجی به صندلی ها در کنار گرمی رنگ های طلایی علاوه بر ایجاد تعادل ارتباط خوبی بین اجزای دکوراسیون ایجاد کرده است.

جعبه های معلق شیشه ای با فرم های ساده تمرکز بیشتری برای جلب نظر جواهرات ایجاد کرده و دیوار های پشتی به رنگ صورتی و و پانل های دارای انحنا دارای رنگ سفید می باشند که این انحنا در درب انتهای فضا نیز تکرار گشته است .

در انتهای فضا و پشت پارتیشن ،از طریق یک دیوار آینه ای که دارای پانل های روشن و طلایی است، دسترسی به مکان های خصوصی بیشتر برای جلسات و مشاوره با مشتریان و یا برای مشتریان اختصاصی  در نظر گرفته شده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: zuremagazine

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • ناشناس فروردین ۹, ۱۳۹۸ در ۲۳:۵۷

    سلام

    ممنون بابت اطلاعات مفیدتون

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

4820 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم