طراحی داخلی بیمارستان کودکان، رنگارنگ و کاربردی

در طراحی داخلی این بیمارستان که مختص کودکان می باشد طراح سعی کرده تا با مقابله با قوانین سختگیرانه رنگ های شاد و روشن و همینطور دوست داشتنی برای کودکان را وارد فضا کند.

این بیمارستان شامل ۴۶ اتاق مجلل و ۶ فضای چندمنظوره می باشد که با هدف راحتی و آسایش کودکان بیمار با سبکی رنگارنگ و دارای اشکال هندسی می باشد البته برای  بعضی از اتاق ها برای مثال کودکان مبتلا به اوتیسم به دلیل ماهیت بیماری اتاق های تیره تر به آنها اختصاص داده شده است.

معمار از اهداف خود  در روند طراحی این بیمارستان  توجه به خوشحالی پدر و مادر و نزیکان بیمار را بیان می کند و می گوید هرچند که این اتاق ها برای کودکان طراحی شده است، اما هم به این دلیل که کودکان در تمام گروه های سنی از فضا استفاده می کنند و هم برای ایجاد احساس خوب در همراهان بیمار به این سبک طراحی شده همچنین به دلیل فضای بهداشتی و نیاز به استریل سعی شده تا  در طراحی داخلی استانداردهای لازم کاملا رعایت شود.

روند طراحی و اجرای این پروژه برای طراحی داخلی رنگی و هنرمندانه و متناسب با علایق کودکان و همراهان و همچنین ایجاد فضایی با  تجهیزات پزشکی مناسب یک سال زمان برده و با ایجاد امکانات مناسب سعی شده تا روند تسکین بیماران و بهبودی ان ها تسریع شده و آرامش بیشتری را برای درمان کودکان به همراهان انتقال دهد.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4701 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم