طراحی داخلی بی نظیر باشگاه تنیس در بلژیک

مبنا و کانسپت اولیه ی طراحی این کلوپ ورزشی مختص به تنیس، مسیر حرکت و اوج گرفتن توپ تنیس در هنگام بازی می باشد که بنا به شکلی منحنی  و واقع در بلژیک  طراحی و اجرا شده است. طراحی داخلی باشگاه تنیس با پنجره های سقفی گنبدی شکل دارای قسمتی مارپیچ در فضای داخلی و دارای کفی با رنگ زرد روشن می باشد.

این باشگاه با در نظر گرفتن مسیر حرکت توپ به صورت  المانی مارپیچ در مرکز بنا بازسازی شده است که منجر به ایجاد فضایی مرکزی و ایجاد فرمی منحنی در دیوارها و قسمت هایی از سقف شده است .

این مجموعه شامل اتاقی به صورت چندمنظوره، اتاق ورزش، قسمت اداری، رستوران و همچنین دارای قسمتی حیاط مانند می باشد در واقع دیوارهای بتنی سفید از راهرو از ورودی غربی سبب ایجاد یک زمین بازی در سمت شمالی شده است. مسیر دیگر به سمت جنوب، از رستوران باشگاه و بر روی تراس مجاور ادامه یافته که یک سایبان بزرگ به شکل گلبرگ از ساختمان  و به صورت سایبانی بلند امتداد یافته است که علاوه بر  ایجاد سایه برای بازی در قسمت بیرونی مجموعه نیز کاربرد دارد .

معماران بنا از سقف های گنبدی شکل و پنجره ها برای ورود نور طبیعی به فضا بهره گرفته اند.

طبق توضیحات معمار هدف از رنگ ها و ایجاد فضا توسط نور های ورودی به مجموعه القای احساس هوای آفتابی در طول روز می باشد و از نور به عنوان عاملی تقویتی استفاده شده است.

در قسمت داخلی یک نوار ۷.۵ متری ساخته شده از تکه های چوب به صورت منحنی از کف در یک طرف از فضا و متصل به سقف از طرف دیگر امتداد یافته که این قطعه سفارشی به عنوان مبلمان و نیمکت برای نشیمن افراد استفاده می شود برای مشاهده تصاویر بیشتر در ادامه با دکوبوم همراه باشید….

دکوبوم با سال ها تجربه در زمینه طراحی داخلی فضاهای ورزشی آماده ارائه مشاوره،طراحی و اجرا برای شما عزیزان می باشد به منظور مشاوره  برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و همینطور  فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3177 بازدید

    داغ ترین مطالب هفته

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم