طراحی داخلی خلاقانه آموزشگاه زبان انگلیسی

CNA نام مدرسه آموزش زبان انگلیسی در برزیل است که طراحی آن تلفیقی از معماری و طراحی گرافیکی می باشد کانپست اصلی طراحی از مترو نیویورک بوده و در ذهن معمار نشانی از سه مفهوم حرکت و اتصال و پیروزی می باشد.

این پروژه معماری با ایجاد فضایی منحصر به فرد مکانی را برای حضور کودکان و حتی خانواده هایشان با امکانات لازم فراهم نموده و طراحی گرافیکی در کلاس ها و قسمت های مختلف به صورت خطوط رنگارنگ به عنوان راهنما برای رفت و آمدها و اطلاع رسانی عموم افراد استفاده می شود و افراد را به سمت کلاس ها و قسمت های مختلف موسسه هدایت می کند.

طراحی جالب و رنگ های به کار رفته گرافیکی سبب جذابیت فضا برای اقشار مختلف در سنین مختلف شده و در حین اینکه با ارائه امکانات مناسب آموزش و یادگیری را به بهترین نحو آسان می نماید.

این آموزشگاه با در نظر گرفتن همه جانبه نیاز ها و ملزومات یک آموزشگاه زبان، فضاهایی برای بازی کودکان، کلاس های درس، سالن انتظار، اتاق استراحت اساتید و کلاس های بحث آزاد و … طراحی و اجرا کرده است و با در نظر گیری امکانات مناسب احساسی خوب از فضا در شاگردان و اساتید ایجاد کرده که سبب رشد خلاقیت و با رنگ های مختلف باعث شادابی و سرزندگی محیط گردیده است.

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    19439 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم