طراحی داخلی دفتر کاری با تاکید بر تعاملات اجتماعی

طراحی این فضا توسط گروه معماران  Axis به منظور طراحی دفترکاری برای یک شرکت فناوری کسب و کار به نام  Telamon انجام شده است.

تلاش طراحان در فضای داخلی تاکید بر ایجاد صداقت ، سادگی ، هماهنگی و همکاری داشته و به منظور  انعکاس این ارزش ها و به افتخار میراث گذشته تایوانی سعی شده عناصر طبیعی در فضا به کار برده شود. یک دیوار خزه ای و آکواریوم ماهی در ورودی طبقه دوم فضایی دعوت کننده ایجاد کرده و برای تجلیل بیشتر از تاریخ و ریشه های فرهنگی، یک نقاشی دیواری با یک درخت آلو تایوانی طراحی شده است در طبقه اول، یک نقاشی دیواری با ترکیب عناصر گرافیکی ارزش های اصلی دفتر تلامون که تاکید بر صداقت سادگی هماهنگی و همکاری می باشد در دیوار آبی به تصویر کشیده است.

در طراحی فضای دفتر با پنجره های سرتاسری نور و چشم انداز خوبی ایجاد شده است و نوع طراحی فضا به گونه ایست که در حوزه های مختلف فضاهای اجتماعی و اتاقک هایی با حفظ حریم شخصی بیشتر طراحی شده است.

قبل از بازسازی، کارمندان Telamon در محیطی محصور قرار داشتند اما پس از بازسازی ارتباط بصری بیشتری بین کارمندان برقرار شده که ارتباط و همکاری را آسان تر می نماید همینطور هماهنگی و یکنواختی فضا سبب شده تا دیگر لازم نباشد کارکنان در یک اتاق کنفرانس برای مکالمه همدیگر را ملاقات کنند و در کل یک فضای اجتماعی و کاری ایجاد شده که شامل مبلمان راحت و یک بار قهوه می باشد این فضای اجتماعی کارمندان را ترغیب به بلند شدن، حرکت و تعامل کرده ضمن اینکه تعداد معدودی از غرفه ها را برای کار متمرکز یا تماس تلفنی خصوصی فراهم می کند.

یک راه پله ، طبقه اول و دوم را به هم وصل میکند علاوه بر برقراری ارتباط بین این دو طبقه ، در هر حوزه اجتماعی پویایی بیشتری ایجاد شده که منطقه اجتماعی طبقه دوم بین دو منطقه ایستگاه کاری واقع شده است و به عنوان یک محل ملاقات با فضای اضافی کاربرد دارد.

کارمندان می توانند از فضا برای برقراری ارتباط و همکاری همچنین به عنوان مکانی برای رهایی از استرس و کسب احساس آرامش استفاده کنند. پورتال های موجود در مناطق اجتماعی ، احساس نظم طبیعی را به وجود می آورند و این در حالی است که فضای کار و محیط اجتماعی با عناصر طبیعی مانند چوب ، آب، رنگ ها احاطه شده است در ادامه با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: officesnapshots

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • ناشناس خرداد ۱, ۱۳۹۹ در ۰۹:۲۱

    عالی

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3424 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم