طراحی داخلی شرکت تبلیغاتی با فضایی خلاق!

طراحی داخلی این فضای کاری به منظور دفتر کار یک شرکت تبلیغاتی طراحی و اجرا شده است. از آن جا که کارفرمایان این دفتر کار خواستار یک فضای خلاق با پلان باز بودند با خرید یک ملک اداری در طبقه بالایی یک خیابان شلوغ اما با چشم اندازی سبز سعی نمودند تا به شکلی هنرمندانه و در عین حال با ایجاد فضاهای شاخص اما مجزا آن ها را با عملکردی مناسب در کنارهم قرار دهند  در ادامه با طراحی داخلی شرکت تبلیغاتی با دکوبوم همراه باشید….

 طراحی این فضای اداری در فضای ۱۸۰۰ متری  در هند با ایده ای ساده از جلوه گر نمودن چشم انداز بصری  وترسیم و ایجاد شفافیت بین فضای سبز و فضای داخلی شکل گرفته وکل دفتر با تنالیته رنگ روشن خاکستری در زمینه و در ترکیب با رنگ های روشن و شاد تجربه فضایی پویا و زنده را مهیا ساخته است .

هر فضای کار فردی با پالت رنگی متفاوت طراحی شده که نه تنها تغییر کارکرد را نمایان کرده  بلکه مکالمه انسان با طبیعت و طراحی را سبب می شود  شکل منحنی ساده S از ورودی شروع می شود ، که از نظر هنری کاربر را از محیط داخلی به بیرون سوق می دهد. اتاق کنفرانس مانند یک فانوس در مرکز دفتر شناور می شود و فضای اطراف را روشن می کند.

مطابق نیازهای کارفرما ، فضاها نه تنها متناسب با ویژگیهای فیزیکی طراحی ، بلکه برای ادغام عناصر طبیعی برای بالا بردن تجربه انسانی طراحی شده اند همینطور طراحی داخلی شرکت با نور طبیعی تقویت شده اند .

نقش گیاه در طراحی داخلی

فضاهای سبز با کمک چمن مصنوعی در بین حوزه ها باعث افزایش بهره وری درکار می شوند. تعداد کمی از کابین های اداری توسط کفپوش های رنگی و مبلمان مینیمالیستی دیزاین شده اند .

متریال های فضای اداری

پالت متریال های متنوع ، نه تنها با هدف ایجاد فضایی مدرن و نو در طراحی ، بلکه از نظر سازماندهی فضایی با در نظر گرفتن ویژگیهای مادی آن ، مورد بررسی قرار گرفته است. استفاده از پانل های PVC ، Corian ، کفپوش های صنعتی – اپوکسی ، سقف شبکه ای فلزی خاکستری ، چمن مصنوعی و… نیز در زیبایی شناسی این فضای اداری نقش بسزایی داشته اند.

     

تحریریه دکوبوم

منبع:officesnapshots

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4215 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم