طراحی داخلی دفتر کار شرکت معماری

طراحی داخلی این دفتر کار در غرب اشتوتگارت توسط  گروه معماری Scope  و به منظور دفتر کار خود این شرکت معماری طراحی  و اجرا شده است.

 هنگامی که یک شرکت معماری فضای کار خاص خود را طراحی می کند ، ارزش دیدن دقیق تر را دارد. این پروژه علاوه بر ایجاد حس هویت ، نشان می دهد که دفاتر اداری متعارف گذشته زمانشان به سر رسیده است.

طراحی توسط تیمی از معماران و همچنین طراحان داخلی و تیم ارتباطات و دقیقا مطابق با نیازها و گردش کاری شرکت، در پلان کف کاملاً سنتی با فضایی باز و  سخاوتمندانه در  ۲۳۰ متر مربع و در دو سطح تفکیک شده به مناطق ارتباطی و یک فضای باز  طراحی شده است.

مبلمان با ارتفاع قابل تنظیم  و پارتیشن هایی برای  ایجاد حریم خصوصی و آکوستیک نیز در فضا یه کار رفته است.

 سه اتاق جلسه ، هر یک با مبلمان مختلف ،  فضای کاری جلسات را بهبود بخشیده و علاوه بر این اتاق های فکر برای کسانی  که نیاز به آرامش و ساکت بودن دارند  نیز در دسترس می باشد.

ترکیبی از سبک کلاژ از بافتها ، متریال و رنگهای مختلف کمی پیچیده و در عین حال منعکس کننده تنوع نیروی کار  در این شرکت به کار رفته است و بیشتر به احساس هویت افراد کمک می کند.

در فضای باز ، جذابیت صنعتی خشن تری به چشم میخورد که فضا با مبلمان باکیفیت و از جنس MDF  چوب بلوط و سیاه رنگ تکمیل شده است. در طرح رنگی شرکت معماری نیز سایه های خنثی سیاه ، خاکستری و سفید حاکم است.

 

گرافیک  و رنگ های شرکت معماری

با این حال ، گرافیک هایی منحصر به فرد تمی پویا و بازیگوش در فضا ایجاد کرده است.

پرده های براق و شفاف تضادی با سطوح مات مبلمان ایجاد می کنند و ترکیب رنگ ها و متریال تا فضای آشپزخانه امتداد یافته و فضایی دوستانه ای را برای کارمندان و مهمانان فراهم می کند تا با هم آشپزی کنند یا به راحتی از قهوه صبح خود لذت ببرند.

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3653 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم