طراحی داخلی شوروم و دفتر کار طراحی مد و لباس

طراحی داخلی شوروم و دفتر کار طراحی مد و لباس

طراح  و معماران به منظور ایجاد یک دفتر طراحی لباس واقع در یک ساختمان اداری ، فضایی هنرمندانه با  متراژ ۳۶۰ متر مربع طراحی و اجرا نموده اند طراحی با رویکرد معماری پایدار ایجاد شده وتا جای ممکن از متریال ها و بافت های طبیعی استفاده شده است. پویایی فضا با جزئیات انتراسیت ( زغال سخت، سیاه و براق با مرغوبترین کیفیت ) در کنار سبکی مینیمال تکمیل گشته است. اجزای دکوراسیون در فضای دفتر طراحی مد و لباس، محیطی گرم و راحت و با کانسپت ایجاد یک محیط کار خلاقانه و جذاب شکل گرفته است.

ورودی دفتر با پانل های چوبی و توسط رنگ های ترند سال نمایش داده و تفکیک می شود ورودی بازدیدکنندگان شامل یک منطقه کوچک انتظار با استفاده از قفسه های چوبی و گیاهان سبز می باشد.

برنامه فیزیکی و پلان دفتر شامل دو منطقه اصلی دفتر کار طراحی و شوروم است که به عنوان اتاق جلسات نیز استفاده می شود. طراحان با هدف گسترش دفتر، محور اصلی دفتر را به دو قسمت تقسیم کرده و در یک طرف واحد خدمات و فضای شوروم اصلی قرار گرفته ودر پایان راهرو اصلی، یک منطقه مناسب برای حوزه کارکنان طراحی شده است.

طراحی داخلی شوروم و دفتر کار طراحی مد و لباس

سیرکولاسیون فضایی، پلان و قفسه های باز، فضایی پویا و خلاق برای کار کارمندان ایجاد کرده و سبب شده علاوه بر زیبایی حریم خصوصی نیز محفوظ بماند. قفسه ها با چوب طبیعی و فولاد و ویژگی هایی مانند آینه ها، قاب ها، قفسه ها، سبدها و پارتیشن های عملکرد موثرتری را وارد فضا نموده اند. هدف اصلی معماران گسترش امکان شوروم و انعطاف پذیری برای ایجاد تغییرات می باشد.

در دفترکار ایجاد فضایی با رویکرد ایجاد خلاقیت و افزایش بازدهی کارمندان از طریق افزودن گیاهان و پلان باز و همینطور با طراحی خلاقانه  فضا بسیار مهم و اثبات شده است به خصوص در دفاتر کار حرفه هایی چون طراحی، هنر و معماری که فکر آزادانه و خلاق بسیار حائز اهمیت می باشد در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    7422 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم