طراحی داخلی فروشگاه بسته بندی و وسایل پخت شیرینی 

استودیوی Flexicube یک فضای نمایشگاهی برای بسته بندی شیرینی و  وسایل پخت کیک و شیرینی است که این نمایشگاه به صورت فروشگاهی  محصولات بسته بندی با کیفیت بالا ، محصولات مهمانی و لوازم جانبی از دنیای شیرینی ،کیک و آشپزی حرفه ای را ارائه می دهد.


این نمایشگاه با توجه به مشتریان و با نام تجاری منحصر به فرد خود توسط معماران طراحی شده است.


شوروم محصولات این خرده فروشی برای سفارشی کردن به نحوی منحصر به فرد و با هدف گذاری معین طراحی شده است. به منظور درک و برنامه ریزی عملکردهای خرده فروشی با توجه به مخاطب و مشتریان اختصاصی ، مطالعه ای همه جانبه برای بخش های  مختلف بازار و پوشش دهی همه لایه های تجاری و خصوصی صورت گرفته است.

             

برنامه خرده فروشی: 

ایده اصلی در طراحی این شوروم و فروشگاه وسایل و بسته بندی شیرینی ایجاد تعامل  بین مشتریان و محصولات  است. اولین تاکید فضا این است که مشتری را به سمت “لمس و بازی” با محصولات دعوت نماید و مشتری را تا زمان یافتن بسته بندی و محصول دلخواه در فروشگاه نگه دارد برای این منظور ، سکوهای بلند در مرکز فضا ایجاد شده است که دارای یک سطح برجسته برای جداسازی و مونتاژ بسته بندی ها ایجاد کرده است.

مفهوم طراحی:

مفهوم  اصلی طراحی انتقال احساس  بودن در فضای آشنای خانه و برگردان عملکرد خانه به این فضا است معماران در طراحی از متریال هایی استفاده کردند که به مشتریان احساس راحتی دهد و در عین حال دعوت کننده نیز باشد. طراحی با رنگهای “گرم و دعوت کننده” ، بازی های بصری ویژه برای برجسته سازی و با استفاده از نورپردازی ویژه برای تأکید بر فضای گرم خانه دیزاین شده است.
احساس خانه نیز توسط سنگ مرمر و چوب ترکیبی تکمیل گردیده و کانتر محصولات جزیره آشپزخانه منزل را شبیه سازی می کند و البته برای گسترش فضای خانه ، مشتری ها می توانند در باغ سبز جلویی شوروم استراحت کنند.

ویترین و نمایش بسته بندی و محصولات :

پس از تحقیق در مورد کلیه بسته بندی های شرکت ، هر ویترین در فروشگاه متناسب با جزییات ، بر اساس ماهیت سازنده و  دیدگاه های بصری با بسته بندی طراحی شده است ، به گونه ای که نام تجاری ویترین در واقع با همان زبانی که بسته بندی ارائه شده ، برنامه ریزی و شکل گرفته است.

نورپردازی:

با مطالعه عمیق از رفتار بازتاب نور بر روی بسته بندی های مختلف پلاستیکی ، هر یک از وسایل روشنایی در سالن با دقت انتخاب و در ارتفاعات دقیقی قرار داده شده اند  تا به برجسته و توانمندسازی هر محصول و بسته بندی موجود در سالن کمک نمایند.

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2508 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم