طراحی داخلی مدرن خانه ای با رنگ های سبز و طلایی

هماهنگی در ترکیب رنگ های طیف سبز و طلایی در دکوراسیون این خانه  از نظر طراح یادآور رنگ های موجود در طبیعت و مانند تغییر رنگ برگ های درختان در گذر فصل ها و انعکاس طلایی نور خورشید بر روی سبزه ها می باشد.

سبک طراحی داخلی فضایی با کیفیت و هنرمندانه خلق کرده است. طیف رنگ های به کار رفته در این آپارتمان از طیف رنگ آبی تا سبز به کار رفته و متریال طلایی و همچنین استفاده از  پارچه زرد مات، تمی کلاسیک به فضا بخشیده است.

بخشی از دیوار  از کف تا سقف مانند قابی برای پنجره ها دارای رنگ فیروزه ای است، که پنجره های بزرگ نور طبیعی زیادی را وارد فضا کرده است در واقع باند رنگی دور پنجره تعادل بصری و نقطه ی تمرکز در فضا را افزایش داده است.

اقلام دکوری با طیف رنگی به کار رفته در فضا سبب هارمونی بیشتر در فضا گشته و رنگ های سفید و خنثی نیز به این تعادل کمک نموده است.

روشنایی های سقفی و دیواری تمی معاصر به فضا بخشیده و توجه کاربران را به خود جلب می کند.

به دلیل کوچکی فضا تفکیک محدوده های منزل برای مثال آشپزخانه از نشیمن غیرممکن بوده ولی با استفاده از انتخاب رنگ سبز برای کابینت ها سعی شده تا  دکوراسیون فضاها در هماهنگی باهم و جزئی جدا نشدنی از دکوراسیون آپارتمان محسوب شوند.

در مقابل مبل پارچه ای طوسی رنگ، کنسولی با متریال های ترکیبی از چوب، شیشه و فلز ساخته شده است.

قسمت غذاخوری در کنار قسمت آشپزخانه و کابینت ها در نظر گرفته شده است و شامل یک میز ناهار خوری طلایی رنگ با صندلی های چهار تا شش نفره از جنس طلایی و دو صندلی چرم سیاه رنگ می باشد.

سه چراغ آویز در قسمت ناهار خوری در هنگام شب نوری خیره کننده را در اتاق نشیمن ایجاد می کند.

تم های رنگی و سبک دکوراسیون در اتاق های خواب نیز از فضاهای اصلی خانه تبعیت می کند برای مشاهده پلان و تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید…..

            

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5521 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم