طراحی داخلی مزون و تشریفات عروسی

این فروشگاه برندی با نام تجاری هنر و طراحی استرالیایی است که  در سال ۲۰۱۷، رسما وارد بازار چین شده است و این فروشگاه با ایجاد فضای مناسب دارای ۱۱ سال تجربه در برنامه ریزی جشن عروسی برای بیش از ۴۰۰۰ زوج می باشد، این برند به عنوان متخصص در این زمینه و با توجه به عوامل زیبایی شناختی تجربه ای منحصر به فرد را برای زوج ها  ایجاد کرده و این فرصت را در اختیار آنان قرار داده تا رویاهای خود را برای قبل از روز بزرگ عروسی به واقعیت تبدیل نمایند.

فضای نمایشگاهی این فروشگاه به سه حوزه اصلی تقسیم می شود: منطقه ای ویژه به صورت سالنی چندمنظوره که با الهام از  طبیعت سبز و با گیاهان آویز که در قسمت در به عنوان نقطه مرکزی فضای اصلی می باشد و با راه پله مارپیچی  احاطه شده که نور طبیعی و صدا آب فضایی  باغ مانند را برای زوج ایجاد می کند.

قسمتی برای لباس های عروسی و نمایش آثار هنری مربوطه و حوزه بعدی قسمت مذاکره و جلسات است که  با استفاده از متریال های مختلف طراحی شده و هنگام ورود، بازدیدکنندگان متوجه یک بوم رنگی از آبی در مبلمان  می شوند که به تدریج محو می شود و دیوار پوش ها با طرحی یادآور کوهستان و مبل یادآور دریاست که زوج را با زیبایی های طبیعی  جذب می نماید.

جزئیات نورپردازی نقش مهمی در طراحی فضا دارد واز تکنیک مورد توجه طراح نشان دادن فضایی آراسته و تمرکز بر طبیعت هنری الهام بخش در طرح کلی فضا است.

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5102 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم