طزاحی نمای بیرونی ویلا

طراحی داخلی ویلایی لوکس و پایدار

مناظر و چشم اندازهای زیبا، ویلاهای باشکوه و بزرگ از مزیت های این منطقه است. این ویلای بزرگ،متعلق به بنیانگذار یک برند آرایشی و زیبایی در فرانسه است که معماران آن طرحی پایدار مطابق با جدید ترین و به روز امکانات و تکنولوژی های موجود ارائه داده اند.

طراحی ویلا

طراحی باغ ویلا

هدف اصلی در این پروژه رعایت وحفظ منابع طبیعی مانند درختان و منظره فوق العاده آن بوده است. طراحی سقف سبز در این ویلا،ترکیب درست و مناسب طبیعت با سبک مدرن بوده است.

طراحی ویلا

تیم معماری در این پروژه طرحی را انتخاب کرده اند که ساختمان به گونه ای قرار بگیرد تا درختان صدمه نبیند و به طورکامل حفظ شوند.این ویلا پایین تر از چمنزار ساخته شده و هنگام نزدیک شدن به خانه به راحتی بتوان منظره اطراف آن را دید.

بیشتر بخوانید: طراحی ویلا

طزاحی نمای بیرونی ویلا

یک استخر باز در فضای بیرون،در امتداد ویلا احداث شده است،کنارهم بودن چمنزار و استخر به زیبایی این طراحی افزوده است.

طزاحی نمای بیرونی ویلا

تیم معماری،قبلا برای این خانواده،دفترکار مرکزی در نیویورک را طراحی و اجرا کرده است.اینک چالش جدید این تیم،طراحی یک ویلا برای تعطیلات بوده است که تا چند نسل بعدخانواده، ویلا جذابیت خودش را حفظ کرده باشد.

دکوراسیون داخلی ویلا

پلان ویلا و فضای باز بیرون به خوبی باهم ترکیب شده اند و ارتباط مناسب برقرار شده است.تصمیم به این گرفته شد که هیج کدام از ورق های موجود در سطح به صورت جداگانه رنگ نشوند.در عوض تنها از مواد و متریال خام استفاده شود.این ظاهر و نما به خوبی با اقلیم و ساخت آن منطقه ترکیب شده است در عین حال نمای خاص و منحصر به فردی نیز دارد.

دکوراسیون داخلی ویلادکوراسیون داخلی این ویلا،شامل وسایلی گلچین شده است که به صورت سفارشی طراحی و تهیه شده اند.اثاثیه و مبلمان پارچه ای،کفپوش های رنگ روشن و کرمی و پنجره های سفید رنگ،تداعی گر سبک مدرن است.

دکوراسیون داخلی ویلایک شومینه مرکزی،نشیمن بزرگ این خانه را به دو سالن جدا تقسیم کرده است.در یک سالن یک میز قهوه خوری کوچک جلوی مبلمان قرار گرفته است همچنین یک چراغ مطالعه به شکل فانوس کنار مبل قرار داده شده است.

دکوراسیون ناهارخوری

انتهای این سالن بزرگ،با طراحی چند پله کوتاه،ناهارخوری رسمی به همراه یک میزناهارخوری چوبی وصندلی هایی با سبک اسکاندیناوی طراحی شده است.این طراحی فرصت بیستری برای کنارهم بودن اعضای خانواده فراهم کرده است.

دکوراسیون ناهارخورییک لوستر مدرن با حباب هایی شیشه ای بالای میزناهارخوری نصب شده است.درب های کشویی باعث ارتباط فضای بیرون و ناهارخوری شده است و این امکان را می دهد که خانواده حین صرف غذا از طبیعت لذت ببرند.

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه سفید L  شکل به همراه جزیره،نسبت به خط امتداد یافته سالن نشیمن،داخل قرار گرفته و از خط امتدادی فاصله گرفته است.کاشی های سفید و مشکی با الگوی تند و تیز خطای چشم ایجاد میکند.

در ادامه به بررسی سایر قسمت های دیگر این ویلا می پردازیم.

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing.com

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    6537 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم