طراحی داخلی و بازسازی آپارتمانی در بوداپست

استودیو معماری paradigma ariadne یک آپارتمان سنتی دو خوابه را به فضایی معاصر و جسورانه در مرکز بوداپست تبدیل کرده است. پس از نوسازی و بازسازی آپارتمان، دو اتاق به خیابان و یک اتاق باز شده به حیاط داخلی ساختمان و در یک فضای جدید با هم ترکیب می شوند.

طراحی داخلی و بازسازی آپارتمانی در بوداپست

معماران یک قفسه و المان دیواری چشم نواز و خارج از مقیاس را از آپارتمان ها عبور داده و توانستند یک فضای میانی ایجاد کنند که هر دو فضا را به هم پیوند دهد. هدف اصلی در دکوراسیون از بین بردن مناطق مجزا و پیوند موثر و همینطور ایجاد ارتباط بصری مداوم بین هر دو انتهای آپارتمان بوده است. بنابراین فضای جدید احساس یکنواختی در کل دکوراسیون و فضایی مطلوب را برای یک زندگی معمول و روزمره به فضا افزوده است.

  ساختار فضایی با ایجاد پویایی، بدون نادیده گرفتن نظم در دکوراسیون اتاق ها و دیوارها به فضای کلی یک چاشنی احیا کننده با رنگ بخشیده است و برای تقویت هرچه بیشتر این مفهوم ، دیوارهای جدید سالن به مورب هایی تبدیل گشته اند که با مکان های نگهداری ، قفسه های کتاب و حتی درب های اتاق  و کابینت های آشپزخانه ترکیب گشته اند. رنگ های زرد و فیروزه ای، با ایجاد خطای بصری چشم بیننده را برای دیدن مسیری طولانی تر هدایت می کند و در کنار رنگ سفید به کار رفته در سایر قسمت ها حرکت و شادابی را به فضا افزوده است.

طراحی داخلی و بازسازی آپارتمانی در بوداپست

طراحی داخلی و بازسازی آپارتمانی در بوداپست

طراحی داخلی و بازسازی آپارتمانی در بوداپست

سه بعدی بازسازی آپارتمانی در بوداپست

ضمن اینکه این المان الحاقی بعد از بازسازی فضای کافی برای ذخیره سازی ایجاد کرده است. بازسازی امروزه سبک جدیدی به خود گرفته و تمرکز بیشتری بر عملکرد موثرتر و طراحی جسورانه با افزودن المان های کمکی نموده است در واقع یافتن راهکار های جدید و الحاقی بیشتر از قبل جایگزین یافتن راه از دل امکانات موجود که گاه محدود کننده هستند شده و می تواند با راهکارهای خلاقانه تفاوت فضایی بیشتری قبل و بعد از بازسازی و همینطور کاربردی تری را در هر فضایی ایجاد نماید با مشاهده تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: designboom

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3056 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم