طراحی داخلی و بازسازی آپارتمانی کاربردی و زیبا

به منظور طراحی داخلی این آپارتمان کارفرما خواستار فضایی روشن، ساده، لطیف، بدون جزئیات بیش از حد بوده است به نحوی که  فضای کافی و نسبتا زیاد و جریان هوای مطبوع را به همراه راحتی و گرما در فضا ایجاد نماید.

طراحی داخلی و بازسازی آپارتمانی کاربردی و زیبا

از آنجا که  این خانه بسیار قدیمی و مربوط به  بیش از ۱۰۰ سال است، طراحان سعی کردند تا حداقل برخی از احساسات تاریخی موجود در فضا را حفظ نمایند اما به دلیل مشکل ساز بودن امکان حفظ و نمایش دیوارهای آجری قدیمی در فضا پس از بازسازی نبوده اما درب ها، دستگیره های درب، پنجره های آلومینیومی را با طرحی نزدیک به سنتی نه کاملا مدرن مانند سایر قسمت ها ایجاد کرده است .

طرح پلان کنونی پس از بازسازی شامل یک نشیمن بزرگ و جادار به همراه آشپزخانه و غذاخوری، اتاق خواب مستر، اتاق کودک و ورودی متقارن از اتاق نشیمن و یک حمام و سرویس  است.

در طراحی داخلی به کار گیری کمدها و کابینت ها فضای ذخیره سازی کافی  ایجاد کرده ضمن اینکه به کارگیری متریال چوب فضا را طبیعی و مدرن نشان می دهد. استفاده از رنگ های سفید، خاکستری و صورتی طبق خواسته کارفرما لطافت را در فضا بیشتر کرده است.

طراحی داخلی و بازسازی آپارتمانی کاربردی و زیبا

در کنار پنجره ها شوفاژ ها با مش سفید رنگی پوشش داده شده که علاوه بر زیبایی طاقچه ای برای قرارگیری اجسام و گلدان ها ایجاد کرده و در کل دکوراسیون فضا بعد از بازسازی به مکانی مدرن و کارآمد و کاملا مطابق با خواسته ی کارفرما تبدیل شده است در ادامه با دکوبوم با تصاویر بیشتر همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • p-h تیر ۳۰, ۱۳۹۸ در ۱۴:۰۱

    رنگهای زیبا و دکوراسیون آرامش بخش خیلی عالی بود

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3309 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم