طراحی داخلی و دکوراسیون خانه ی پلی و مدرن

معماری و طراحی داخلی این خانه ی مدرن در پارک هنکوک ، لس آنجلس به اتمام رسانده است این خانه دارای نمای بیرونی تم خنثی با فریم فولادی سیاه و پنجره های سفارشی است.

استقبال از بازدید کنندگان به خانه با یک جفت درب شیشه ای محوری است که مستقیم به اتاق نشیمن منتهی می شود.

اتاق نشیمن مدرن دارای یک سقف شیب دار دو طبقه با پنجره های شفاف، پنجره سقفی و یک دیوار نشیمن است که دارای دهانه ای به داخل شیروانی  است. کابینت های چوبی آشپزخانه باعث ایجاد حس گرمی به خانه می شوند ، در حالی که میزهای کوارتز تیره تر لمسی براق به فضا می بخشند.

پشت کابینت های آشپزخانه اتاق ناهار خوری قرار دارد. دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف به درختان چشم انداز داشته ، در حالی که در داخل آن ، میز ناهار خوری چوبی با روشنایی چوبی در بالای آن تکمیل گردیده است.

دیوارهای شیشه ای در اتاق ناهارخوری و راهرو این خانه مدرن به صورت کشویی باز می شوند تا به عرشه ای خارج از فضای داخلی دسترسی پیدا کنند.

راهرو مینیمالیستی دسترسی به مناطق خصوصی تر خانه مانند دفتر خانه ، اتاق خواب ها و حمام ها را فراهم می کند. چیدمان هدفمند مبلمان نیز امکان لذت بردن از منظره ها را هنگام کار فراهم می کند.

حمام مدرن با تم چوبی ساده دارای یک روشویی سفید است در حمام مستر  ، وان مستقل مستقیماً در زیر نورگیرها قرار دارد و به کاربر امکان می دهد تا در هنگام استراحت به آسمان نگاه کند.

در قسمت پایینی خانه یک اتاق موسیقی است . در طراحی داخلی یک اتاق نشیمن و آشپزخانه با پلان باز وجود دارد که دارای دربهای شیشه ای کشویی بزرگی است که به یک فضای بیرونی در فضای باز منجر می شود که دارای bbq و پله هایی است که به استخر و باغ منتهی می شود. در انتهای استخر ، پلی قرار دارد که از فراز یک رودخانه کوچک عبور می کند.

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3531 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم