طراحی داخلی کارگاه خیاطی و دیزاین لباس به سبک اسکاندیناوی

این فضای خلاق و هنری مثالی تلفیقی از سبک مینیمال، اسکاندیناوی و ژاپنی است که متریال های طبیعی در کنار خطوط شارپ، فضایی الهام بخش و سازماندهی شده ایجاد کره اند.

این استودیو خلاقانه با سقف بلند و با لوازم و تجهیزات کامل دوخت و طراحی لباس و دارای فضای کافی برای کار و دسترسی آسان به وسایل به دور از شلوغی و ناهماهنگی طراحی شده است.

از نکات قابل توجه در طراحی ورود نور طبیعی زیاد و همینطور نورپردازی مناسب بالای میز کارهای خیاطی توسط آویز های روشنایی ساده و در عین حال جذاب برای بالا بردن کیفیت کار است.

قفسه بندی، متناسب با اقلام مورد نیاز برای خیاطی طراحی شده و به ساماندهی و خدمت رسانی آسان و همینطور عدم شلوغی کارگاه کمک زیادی کرده است. قفسه های بالایی توسط گیاهان دکور شده که علاوه بر زیبایی به فیلتر کردن هوا کمک می کنند البته به دلیل قرارگیری در قفسه های بالایی و امکان آبیاری کم سعی شده بیشتر از گیاهانی مانند کاکتوس و گیاهانی که کمتر به آبیاری نیاز دارند استفاده شود.

نمود سبک اسکاندیناوی در این کارگاه به صورت متریال ها و رنگ های روشن و نور کافی در فضا به چشم می خورد .

سبک طراحی و چیدمان مناسب در دکوراسیون این کارگاه سبب شده تا فضای کارگاه با آنچه تا به حال از خیاطی های رایج دیده ایم متفاوت و به طرز کاملی زیبا و منحصر به فرد جلوه نماید و در کنار زیبایی، عملکرد و کارایی مناسب فضا که از نکات بسیار مهم در طراحی فضاهای کارگاهی می باشد بسیار سبب سهولت کارها و ساماندهی فعالیت ها و ابزارهای مورد استفاده برای قسمت های مختلف کار از شروع طراحی تا دوخت و اجرای ایده ها شده است.

به منظور مشاوره رایگان برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با کارشناسان دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

امتیاز دهید post

۴ نظرات

  • مهراوه آبان ۱۵, ۱۳۹۶ در ۰۸:۵۰

    خیلی عالی بود

    پاسخ
  • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۳۹۶ در ۱۹:۳۵

    خیلی زیباست، ممنون

    پاسخ
  • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ در ۰۲:۱۱

    یعنی هرچه از زیبایی این کارگاه بسیار مناسب و شیک تعریف کنم بازهم کم است بسیار عالی و ممنون.

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

23679 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم