طراحی داخلی کافه ای با الهام از فیلم چارلی و کارخانه شکلات

  گروه معماران Towodesign  اخیرا  کافه ای به نام  Dessert KITCHEN را که در یک فروشگاه زیرزمینی در چنگدو، چین طراحی و اجرا نموده اند این کافه دارای نما و چشم انداز و یک منطقه ناهار خوری در فضای باز است که مانند یک تکه پنیر طراحی شده است.

طراحی داخلی کافه

طراحان با الهام از فیلم چارلی و کارخانه شکلات سعی داشتند یک سفر تخیلی را برای مشتریان ایجاد کنند و توجه افراد را به کافه جلب نمایند آنها این کار را با ترکیب یک قطعه پنیر زرد انجام دادند که این طراحی علاوه بر جلب نظر با تکه پنیر میز و مبلمانی را برای نشیمن افراد مهیا می سازد.

در واقع  این کافه مدرن دارای یک نماد چشمگیر و یک منطقه غذاخوری در فضای باز است که مانند یک تکه پنیر طراحی شده است و امتداد پنیر روی ویترین و خالی شدن  حفره ای قسمتی ورودی را تعریف کرده است.

در داخل کافه، Towodesign قصد دارد تا با یک ساختار داخلی مانند کلیسا با حس روحانیت را به فضا بیافزاید و به همین دلیل از عناصر گنبدی شامل چندین غرفه استفاده نموده است.

حالت آرکی و قوس مانند در سقف به مخفی نمودن تاسیسات و دریچه های تهویه مطبوع کمک می کند.

به منظور دسترسی و خروج و ورود آسان یک سمت با ویترین شیشه ای به فضای پاساژ با درب بزرگی به سمت پذیرش گشوده شده  و علاوه بر آن در المان پنیر شکل و زرد رنگ در سمت دیگر محلی برای خروج یا ورود افراد باز گذاشته شده است.در ادامه با دکوبوم همراه باشید….

طراحی داخلی کافه

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3611 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم