طراحی داخلی سفارشی در اتاق خواب نوجوان

طراحی داخلی و دکوراسیون  این اتاق خواب نوجوان به سبک مدرن و دارای تخت خوابی است که در یک دیوار سرتاسری شامل کمد هایی سفارشی از کف تا سقف تعبیه شده است.

طرح هوشمندانه به صورتی است که تخت خواب با طراحی سفارشی و متناسب، حداکثر استفاده بهینه از فضا را داشته است و کمد دیواری سفید فضای کافی برای ذخیره سازی وسایل را در فضا ایجاد کرده است.

طرح کلبه ای شکل تخت خواب احساسی کودکانه و دنج برای کودکان ایجاد کرده است که آن ها را متمایل به استراحت و ماندن در اتاق خواب می سازد و برای تماشای تلویزیون یا مطالعه نیز می توان به عنوان کاناپه از آن استفاده کرد.

پنجره های بلند در اتاق خواب نور طبیعی و کافی را وارد اتاق نموده و با طراحی یک میز چوبی ال شکل در زیر پنجره ها از فضای زیر پنجره ها نیز به صورت بهینه استفاده شده است.

استفاه از رنگ های روشن سفید و خاکستری در کنار متریال چوبی به کار رفته فضا را بسیار متعادل و آرامش بخش ساخته است در حین اینکه این اتاق با سبک دکوراسیون به کار رفته  می تواند با تغییرات محدودی برای کودک در سنین بالاتر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

المان ها و مبلمان به کار رفته در دکوراسیون اتاق مانند پاف ها و چادر به همراه کوسن ها در گرمی و زیبایی فضا نقش موثری را ایفا کرده اند و از سوی دیگر جغدهای عروسکی و روشنایی های ابر شکل، فضا را کودکانه و جذاب ساخته اند.

به منظور مشاوره رایگان برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    7292 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم