طراحی فضای شهری خلاقانه با رنگ ها و ساختار مثلثی

 این فضای عمومی خلاقانه در کنار یک مرکز تجاری جدید و بین المللی در پودونگ (شانگهای) ، با هدف تقویت سرگرمی و تعاملات اجتماعی طراحی شده است که این فضای رنگی با طراحی شاد و گیرا  می تواند برای همه بازدید کنندگان در گروه های سنی مختلف اعم از کودکان، جوانان و حتی بزرگسالان جذاب باشد.

طراحی فضای شهری خلاقانه

با الهام از شکل مثلثی ساختارهای بلوری ، این پروژه با ساختاری شش ضلعی و در ابعادی بزرگ شکل گرفته است که فضای خوبی برای سرگرمی و بازی ایجاد کرده است.

طراحی این فضای عمومی و خلاقانه با رویکرد خاصی صورت گرفته است که مدتی مورد تحقیق و آزمایش قرار گرفته و سرانجام در یک فضای عمومی و باز پیاده سازی شده است. فضای عمومی معلق که با آزمایش احساس نیروی گرانش به صورت روزانه روی افراد مورد بررسی قرار می گیرد.

طراحی فضای شهری خلاقانه

طراحی فضای شهری خلاقانه

هر یک از ۶ مثلث این مبلمان خلاقانه شهری مجهز به یک تابع حلق آویز متفاوت است که برای تشویق و تقویت تعاملات اجتماعی در بین کاربران به صورت توپ های معلق ،تاب های مثلثی ، نوارهای لوله ای و پارچه های آویزان به فضا شکل داده اند.

طراحی فضای شهری خلاقانه

طراحی فضای شهری خلاقانه

شش ضلعی از گرافیک های موجود در کف بوجود می آید و با طرح و رنگ احساس منحصر به فردی به فضا بخشیده است. بودن در این مکان شهری یک تجربه همه جانبه برای نزدیک شدن به محیط اطراف و تعاملات بیشتر بین کاربران را سبب می شود ضمن اینکه با چشم نوازی برای رهگذرانهمینطور برای ساکنان برج های اطراف می تواند  جلوه گرافیکی بالایی داشته باشد.

طراحی فضای شهری خلاقانه

طراحی فضای شهری خلاقانه

طراحی فضای شهری خلاقانه

این فضای خلاقانه مکانی غیرقابل توصیف برای تفریح ​​، تعامل با دیگران ،استراحت ، بازی و گذراندن زمانی سرگرم کننده را پدید آورده و همچنین سبب افزایش و بهبود عملکرد مجتمع تجاری با افزایش کاربران وجذب مخاطبین بیشتر به فضا می گردد.

طراحی فضای شهری خلاقانه

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3668 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم