طراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزی

معماری و طراحی داخلی این هتل درختی که به تازگی به اتمام رسیده و افتتاح گردیده در جنگل های گرمسیری اندونزی واقع شده و با اختلاف ارتفاعی از سطح زمین دارای سه کابین است که درون جنگل قرار گرفته و چشم انداز خوبی ایجاد کرده است.

طراحی این هتل توسط تیم معماران Alexis Dornier ،  به عنوان یک زمین آزمایشی برای  سنجش ایده هایی در مورد چگونگی بالا بردن سازه ها از روی زمین  برای داشتن اثرات کمتر تهاجمی ، و مقرون به صرفه تر و سریع بودن اجرا مورد توجه قرار گرفته است.

الکسیس خاطرنشان کرد: در بیشتر پروژه ها در این جزیره از مقادیر زیادی بتن استفاده می کنند بنابراین  ما می خواستیم این مسئله را به چالش بکشیم و ضمن ایجاد ترکیبی سورئال از ساختارهای صنعتی که در یک جنگل گرمسیری جاسازی شده اند ، معماری سبکی ایجاد نماییم “

هتل با محیطی مانند پارک احاطه شده است و دارای امکاناتی مانند سونا ، استخر ، بار ، محل های نشیمن و سایر مناطق تفریحی کوچک است.

هر یک از سه کابین دارای پله های مارپیچی هستند که دسترسی به درون را ممکن ساخته و استفاده از محیط با استفاده از جریان هوا و سایه های درختان مجاور و دوری از بوته های دارای حشرات فضایی منحصرد به فرد و دعوت کننده را برای توریست ها ایجاد کرده است.

هر یک از سه اتاق هتل طراحی متفاوتی دارند. کابین اول دارای طراحی سنتی تری است ، با یک تخت پرده ای  و یک حمام باریک کوچک طراحی شده طرح دوم دارای دیوار شیشه ای است که اتاق خواب را از حمام جدا می کند ، در حالی که پنجره ها نور و چشم انداز خوبی از درختان را فراهم می کند.

اتاق سوم نیز دارای پنجره های کف تا سقف است که به دور اتاق می پیچند و پرده های سبک می توانند برای حفظ حریم خصوصی بسته شوند. این اتاق یک حمام بزرگتر نیز دارد که دارای صفحات چوبی است و امکان عبور نور طبیعی را فراهم می کند.

تحریریه دکوبوم- غزاله عزالدین

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2822 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم