طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب مردانه

دکوراسیون اتاقتان می تواند ظهور و تجسم یافته ی بخشی از شخصیت شما باشد ، قسمتی که به وسیله ی آن از سوی اطرافیان و دوستانتان شناخته می شوید.

اتاق خواب محلی است که همه چیز از آن جا شروع می شود ، وقتی به خوبی استراحت کرده باشیم تغییر را احساس می کنیم ، به وضوح حس می کنیم که می توانیم بهتر و زیبا تر زندگی کنیم.

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب مردانه

حکمرانی عالی و بی نقص "عملکرد ها"

وقتی صحبت از دکوراسیون اتاق مردانه می شود اولین چیزی که به ذهنمان میرسد سادگی است.

تخت خواب ساده با رنگ های خنثی ! ولی ایجاد نقاط مشخص و متفاوت در میان سادگی اتاق می تواند به شیوه ای ماهرانه معماری و طراحی اتاق را زیر و رو کند!

اتاق خوابی که در عکس بالا می بینید اتاقی با معماری داخلی ساده ، صیقلی ولی با دکوراسیون پیشرفته می باشد.

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب مردانه

ظریف و خنثی

فضا با اندکی تضاد

با دیدن اتاق خواب عکس بالا حس آرامش و توازن به شما دست می دهد. این فضا با بهره گیری هوشمندانه از نور و متریال مرزبندی شده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب مردانه

ترکیب صحیح جزییات

اتاق موجود در عکس بالا ترکیبی الهام بخش از چرم و صندلی راحتی فلزی و همچنین الگو های هندسی متفاوت می باشد. استفاده از آینه های شش ضلعی و همچنین عکسی که از دوچرخه روی دیوار نصب شده حس  و روح ماجراجو را به تصویر می کشد.  فضای بالا یک اتاق واقع در زیر زمین است !

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب مردانه

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب مردانه

اتاق های سفید مشکی : ایده ی عصر حاضر

این اتاق خواب مجلل و  مدرن یک پالت رنگی با رنگ های خنثی را نشان می دهد. جزییات این اتاق بزرگ آن را به صورت منحصر به فردی متفاوت ساخته. دیوار سنگی و نور پردازی تیره، فضا را رازآلود کرده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب مردانه

سادگی در بافت

در اتاقی که در عکس بالا می بینید رنگ های خنثی ای که به کار رفته اند با نور خنثی ترکیب شده اند که این نور از یک پنجره ی بزرگ مشرف بر چهارمین شهر بزرگ اوکراین وارد فضا می شود. این نور به عنوان منبع اصلی آرامش فضاست. این اتاق تاثیر گذار، ترکیبی از کفسازی چوبی، دیوار های بتنی و چراغ های بسیار می باشد.

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب مردانه

نورپردازی، اتاق های تاریک را از نو می سازد!

عکس بالا اتاق خوابی است که توجه شما را به سرعت جلب میکند.

این فضا ویترینی از بافت های تیره است که  در آن حس پیشرفته بودن دکوراسیون اتاق به شما القا می شود. اتاق به وسیله ی پنجره های بلند روشن شده. در قسمت پایین پنجره ها مبلمان برای نشستن وجود دارد که به وسیله ی نور مصنوعی نورپردازی شده اند. هر چیزی جای خود را در محیط طراحی پیدا می کند ،اگر بدانید چگونه نورپردازی طرح هایی با رنگ های تیره را انجام دهید.

طراحی لاکچری اتاق مردانه با نمای جنگل

طراحی اتاق مردانه ای که به جنگل دید دارد می تواند گزینه ی هیجان انگیزی باشد. قاب های تیره ی پنجره فضای بیرون را به داخل خود می کشد. شومینه ای که بوسیله ی آن از تخت خواب گرم خود لذت ببرید و دیوار های چوبی گرم  که به عنوان یک سپر وحایل میان شما و جنگل عمل می کنند و شما را به داخل اتاق فرا میخوانند فضا را الهام بخش و تاثیر گذار می کنند.

تحریریه دکو بوم

منبع: freshome

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3109 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم