طراحی و دکوراسیون محور نشیمن

فضای نشیمن، پرکاربرد ترین فضای خانه است. وقتی بحث از بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی نشیمن می شود شما می توانید راحتی و مزیت های نشیمن خود را به حداکثر برسانید. نشیمن، مرکزیت خانه برای سرگرمی و استراحت و فضای عملکردی برای مذاکره می باشد. بهترین راه برای تثبیت فضای نشیمن، استفاده از نقطه تمرکز و ایجاد محور برای فضاست. گاهی اوقات شومینه یا قسمت هایی از خانه محور مرکزی اند، اگر نشیمن شما محور و نقطه مرکزی ندارد، خودتان می توانید آن را ایجاد کنید.

مبل و میز مقابل آن

طراحی و دکوراسیون محور نشیمن

فضای نشیمن خود را با استفاده از مبل، قسمت بندی کنید. مبل خود را در مرکز نشیمن و مقابل دیوار اصلی قرار دهید. از یک مبل رنگی روشن و میزی شیشه ای به همراه اجسام دکوراتیوی مثل مجسمه سنگی یا یک گلدان استفاده کنید. استفاده ی مناسب از مبل و میز هماهنگ با آن، به  فضای داخلی نشیمن شما عمق می دهد.

شومینه و طاقچه ی بالای آن

طراحی و دکوراسیون محور نشیمن

 از یک شومینه به عنوان محور اصلی فضای نشیمن استفاده کنید. از چوب های زیبا و یک شومینه مشکی رنگ استفاده کنید تا فضای شما متحول شود و احساس راحتی و دعوت شدن، به افراد منتقل شود.

فضای نشیمن مرکزی

طراحی و دکوراسیون محور نشیمن

یک نشیمن رسمی برای میهمانان ایجاد کنید و آن را به عنوان محور خانه ی خود قرار دهید. از چهار صندلی به همراه میز چای استفاده کنید، در اطراف آن ها وسایل دکوری ظریف به کار ببرید. برای ایجاد فضایی گرم و راحت، یک مبل بزرگ چرمی را در محیط نشیمن قرار دهید.

مبل های چند بخشی

طراحی و دکوراسیون محور نشیمن

استفاده ازاینگونه مبل ها نه تنها فضا را زیبا تر می کنند بلکه نشیمنی راحت و دنج برای شما و میهمانانتان فراهم می کنند. این مبل ها می بایست از نظر رنگی با کلیت فضا هماهنگ شوند، پس بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید و آن ها را به همراه کوسن هایی هماهنگ، در نشیمن قرار دهید.

قفسه کتاب

طراحی و دکوراسیون محور نشیمن

کتابخانه یا قفسه در نشیمن می تواند مرکز توجه دکوراسیون داخلی قرار گیرد. این پیشنهاد، ایده ی خوبی برای کسانی است که شومینه ندارند و به وسیله ی کتابخانه ای با تزیینات مورد علاقه شان، ذوق هنری خود را به فضا تزریق می کنند.

تحریریه دکوبوم

منبع: freshome

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    1450 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم