ظرافت سبک معاصر و مینیمال در طراحی داخلی خانه

طراحی داخلی این پروژه توسط  گروه معماران Edmonds + Lee با سبک مینیمال و همراه با ظرافت به نحوی طراحی شده تا علاوه بر جذابیت، لوکس بودن را در برداشته باشد.

ظرافت سبک معاصر و مینیمال از ویژگی های اصلی این خانه در سانفرانسیسکو است خانه طراحی شده توسط معمار و توسعه دهندگان خانه، آزادی خاصی را بیان می کند و در نمای خانه پویایی و در حوزه داخلی با نور کافی و ترکیب دکوراسیونی منحصر به فرد تعادل و زیبایی ایجاد کرده است.

پنجره های مجاور چشم انداز و نور خوبی را در دکوراسیون ایجاد کرده است و با توجه به رویکرد معماری هوشمندانه، حریم خصوصی نیز در آن رعایت شده است.

خانه دارای طرحی غیر معمول است و اتاق نشیمن و مناطق اجتماعی در طبقه بالا قرار گرفته اند و  اتاق خواب های خانوادگی درطبقه زیرین قرار گرفته اند و همکف به عنوان حوزه ای جداگانه طراحی شده است.

آرایش و چیدمان خانه و طراحی با سادگی دارای احساساتی است که به آرامش و آسایش کم کرده و سطوح صاف و خطوط شارپ در کنار متریال های با کیفیت  مانند چوب برای پوشش و مبلمان، فولاد برای قاب و ساخت و ساز پله ها، ظرافت، راحتی و سبکی ماندگار را به ارمغان آورده و درفضای داخلی جادوی خاصی را ایجاد کرده است.

توجه به جزئیات و رویکرد معماری هوشمند در فضا از ویژگی های بارز این خانه محسوب می شود در ادامه با مشاهده تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید…..

 

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • زهرا مهر ۲۰, ۱۴۰۰ در ۱۳:۴۳

    سلام وقت بخیر
    من فارغ التحصیل رشته معماری هستم. میخواستم ببینم میتونم در مواردی با شما همکاری داشته باشم؟ شما نیاز به کارمند به صورت آنلاین ندارید؟

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3948 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم