قبل و بعد بازسازی خانه ای مدرن در آریزونا

شرکت معماری  The Ranch Mineخانه ای مدرن با سبک mid-century را در آریزونا را برای مشتریانی که خواستار فضایی به روز برای خانواده در حال رشد خود بودند ، بازسازی نمودند.

قبل از بازسازی، خانه دارای برخی از مشکلات در سیستم لوله کشی ، عایق بندی ضعیف و زهکشی نامناسب بود که منجر به ایجاد پوسیدگی در سازه ، عدم عایق کاری ، ذخیره سازی محدود شده بود اما پس از بازسازی بسیاری از قسمت ها  جهت بهبودی تغییر کرده یا حذف شده اند.

در دهه ۹۰ ستون های چوبی در جلوی خانه با ستون های فولادی مجدداً توسط معماران طراحی شد و یک خانه مدرن با یک ایوان جلویی جدید با ستون های فولادی جایگزین گردید.

این بازسازی شامل بازسازی طرح پلان و همچنین پنجره های جدید است که نمای اصلی و ساختار ورودی نور را برجسته می کند.

یک اتاق نشیمن به همراه یک دفتر خانگی کوچک پس از بازسازی جایگزین اتاق بازی قبلی در خانه شده اند.

در دکوراسیون اتاق نشیمن ، یک شومینه به عنوان نقطه کانونی جدید در فضا نقش ایفا می کند دربهای شیشه ای کشویی جای پنجره ها را گرفتند و اتاق نشیمن را به سمت پاسیو و حیاط باز کردند.

از این زاویه ، می توانید اتاق غذاخوری جدید را ببینید. هنگامی که درب های شیشه باز هستند ، یک نشیمن یکپارچه در فضای باز ایجاد می کند.

این خانه جدید مدرن اکنون دارای یک طرح طبقه باز است و یک استخر جدید سبب استفاده بهینه از فضای حیاط اضافه شده است در عین حال یک فضای مجلل بزرگ ، یک فضای چمن مخصوص بچه ها و یک شومینه در فضای باز نیزطراحی شده که فضا را گرم و منحصر به فرد می سازد.

اتاق ناهار خوری جدید با یک میز ناهار خوری چوبی تیره و صندلی و همچنین یک نور آویز مجسمه ای مبلمان شده است.

در آشپزخانه ، یک دیوار برداشته شده و جزیره آشپزخانه مجدداً طراحی شده  تا از فضای مناسب بهره گرفته جریان بهتری را ایجاد نماید.

دیوار پشتی کابینت های قدیمی در کنار یخچال  برداشته شده و با یک درب انبار کشویی تعویض شده است.

اتاق لباسشویی شامل یک فضای بار ، فضای کافی برای انبار ، یخچال ثانویه و همچنین یک سینک خانگی در جلوی پنجره و خشک کن است .

           

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3017 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم