لابی دعوت‌کننده با المان مسی

این المان منحصر به فرد و چشم نواز نوعی سازه کریستالی است که در پانل های کامپوزیتی با مس به کار رفته است، شکل قطعه از رشد کریستالی و ارگانیک الهام گرفته شده است و المان مسی ، مانند بسیاری از عناصر طبیعی دیگر ، به شکلی کاملاً ساختار یافته رشد کرده است. لبه های سفت و سخت قطعه ، مبتنی بر قاعده افزایش کریستالی رشد کرده و این قطعه از کف تا سقف ورودی اصلی آسانسور را قاب می کند. اندازه ، فرم و برجستگی آن در فضا نوعی احساس سنگینی در فضا ایجاد کرده ، اما با پس زمینه و انعکاس نور این سنگینی کمتر شده است روشنایی از طریق درزهای پانل ها صورت می گیرد و مس جلا داده شده به همراه نورهای در حال تغییر ، مرتباً به شیوه ای غیر منتظره حرکت افراد از طریق لابی را منعکس و هدایت می کند.

در حالی که به نظر می رسد این قطعه از هسته آسانسور خارج می شود ، سطح بازتابنده صفحات مسی است که در واقع فعالیت لابی و زمینه را سبب می شود.


این سازه از آلومینیوم صاف و برش خورده ساخته شده است که برای تشکیل ۷۰ سلول کنار هم قرار گرفته است، بزرگترین چالش در طراحی این المان عبور نور از درزها بود ، جایی که قطعات آلومینیومی مسطح برای تشکیل سلول ها به یکدیگر وصل می شوند. طبق گفته طراح ، قطعات در سه مکان کوچک به هم وصل می شوند و قابی برای ایجاد شکاف در درز ایجاد می کنند تا نور از آن ها عبور کند.


پانل های مسی در جلوی پنل با آهنرباهای با مقاومت بالا متصل شدند تا از اتصال دهنده های قابل رویت در قسمت بیرونی جلوگیری شود.اضافه کردن نور به درزهای این ساختار بلوری ، کیفیت فضا را تغییر می دهد و در شب که لابی تاریک است ، نورپردازی منحصر به فردی ایجاد می کند.


تحریریه دکوبوم
منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3054 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم