مناسب ترین میزناهارخوری برای خانه های کوچک

امروزه بسیاری از افراد در خانه های کوچک زندگی می کنند ودوست دارند بهترین چیدمان رادر خانه خود داشته باشند و از تمام فضای خانه خود به خوبی استفاده کنند.یکی از وسایلی که درهرخانه ای مورد نیاز است میز ناهارخوری است.در چگونه چیدن میز ناهار خوری باید به نکات زیادی توجه کرد که ما در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم..اگر قصد خرید داریدحتما این مطلب را دنبال کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکاتی برای خرید میز ناهارخوری

برای خرید میز ناهار خوری حتما دقت داشته باشید که اندازه میز استاندارد باشد.چون در هنگام غذا خوردن شما باید در راحت ترین حالت باشید و ازغذا خوردن لذت ببرید. میز استاندارد، میزی است که وقتی شما روی صندلی می نشینید لب میز تا قفسه سینه شما باشد چون در غیر این صورت شما مجبور می شوید برای غذا خوردن خم شوید و کمرتان اذیت شود.نکته بعدی پایه های میز هستند. پایه ها هم باید در فاصله مناسب با سطح میز قرار بگیرند چون درغیر این صورت باید خیلی سریع به فکر عوض کردن آن باشید. میزها در مدل های  شیشه ای و چوبی طراحی می شوند که میزهای چوبی طرفداران بیشتری دارند و مقاوم ترهستند ولی میزهای شیشه ای به دلیل اینکه احتمال خطر و شکستن زیاد است زیاد محبوب نیستند. حالا که با نکات لازم برای خرید آشنا شدید ،به فضای مناسب برای آن می پردازیم.

فضای مناسب برای میز ناهارخوری

میزناهارخوری بسیار حائز اهمیت است به دلیل اینکه فضایی است که افراد خانواده یا مهمان ها به هنگام صرف غذا دور آن جمع می شوند پس هم باید در فضای مناسب قرار بگیرد و هم صندلی ناهارخوری آن راحت باشد. در خانه های کوچک بهترین محل برای قرار دادن میز ناهارخوری کنج خانه است که می توان گفت بلا استفاده است وشما می توانید از این فضا به خوبی استفاده کنید.برای  انتخاب میز ناهارخوری به این نکته توجه داشته باشید که میزی را انتخاب کنید که پایه های آن به گونه ای باشد که شما بتوانید به راحتی صندلی های خود را به زیر میز ببرید تا فضای کمتری را اشغال کند.

به راحتی و با اطمینان میزناهارخوری خود را سفارش دهید

یکی از فروشگا ه های بسیار معتبر که شما به راحتی می توانید به صورت اینترنتی از آن خرید کنید هیوا هوم است که می توان گفت همه وسایل مورد نیاز برای زیباتر شدن خانه شما مانند مبل،تختخواب،بوفه کوتاه و هر چیزی که به دنبال آن باشید را می توانید پیدا کنید.تیم حرفه ای هیواهوم  با استفاده از بهترین چوب ها وسایلی ماندگار برای شما تهیه می کنند. شما می توانید وارد سایت هیواهوم شوید و با دیدن کارها و مقایسه قیمتها وسایل مورد نیاز خود را سفارش دهید.همچنین مشاورین هیواهوم شما را در انتخاب بهترین محصول  راهنمایی می کنند.در هیوا هوم یک بار هزینه می کنید و برای سالیان سال یک محصول با کیفیت خریداری می کنید.یکی از ویژگی های هیواهوم این است که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از آن خرید کند زیرا این تیم حرفه ای تلاش کرده تا محصولاتشان همه سلیقه ها را در برگیرد.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

لازم به ذکر است این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و دکوبوم هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه دکوبوم

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2581 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم