میزآرایش طلایی

۵۰ مدل میز آرایش برای یک اتاق خواب رویایی

هرکسی که میگوید طلا وجواهرات دوست داشتنی ترین دارایی یک دختر هستند یقینا سعی بر شناخت یک ملکه زیبا و میزآرایشش را نداشته است.در این رابطه زنان به دو دسته تقسیم می شوند،زنانی که عاشق میز آرایش هستند و کسانی که به آن هیچ علاقه ای ندارند و تنها به عنوان فضایی برای نگهداری لوازم آرایشی خود از آن استفاده میکنند اما میز آرایش تنها مختص به خانم ها نیست و میتواند با قرارگیری وسایل و اکسسوری ها و داشتن کشو برای آقایان و در دکوراسیون اتاق خواب مشترک نیز کاربردی باشد.

اما بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی افراد، میز آرایش میتواند در دیزاین های مختلف زیبایی و کاربرد بیشتری را در دکوراسیون اتاق خواب ایجاد کند میز توالت ها با داشتن  کشو، آینه،باکس و قفسه در سبک و دیزاین های مختلف می توانند سبک  دکوراسیونی مورد نظر را تقویت و به هویت بخشی سلیقه شخصی در دکوراسیون اتاق کمک کنند.

میز آرایش در دکوراسیون اتاق خواب می تواند متریال چوبی، شیشه ای و فلزی داشته باشد و درعین حال مات یا براق باشد .میز آرایش ها در انواع رنگ های مختلف در بازار موجود هستند برای مثال دروار یا میز آرایش سفید محبوب ترین رنگ برای  دکوراسیون  اتاق خواب های  کودک،دختر های جوان و نوجوان و دکوراسیون اتاق هایی به سبک مینیمال  محسوب می شوند همینطور  رنگ سفید و شیری در سبک های کلاسیک می تواند برای  دکوراسیون اتاق خواب عروس انتخاب مناسبی باشد رنگ های طوسی برای اتاق کودک با جنسیت پسر بیشتر به کار می رود  همینطور میز توالت مشکی، ایده ای مدرن برای دکوراسیون اتاق خواب زوج  و یا  پسرهای نوجوان و  جوان است و تم رنگ های چوب طبیعی از تنالیته های روشن یا تیره انتخاب رنگ مناسبی برای افرادی است که  به متریال های طبیعی و یا  رنگ های خنثی علاقه بیشتری دارند  تنوع رنگ ها میتواند بسته به شخصیت، سلیقه و سن افراد متغیر باشد  اما به هر حال فراموش نکنید برای  هماهنگی با دکوراسیون اتاق خواب رنگ میز باید متناسب و در هماهنگی با سایر لوازم دیگر در اتاق خواب باشند.

چانچه گفته شد میز آرایش در  سبک های متفاوتی از جمله مدرن،کلاسیک،مینیمال و… در بازار موجود هستند که با توجه به سلیقه شخصی و دکوراسیون اتاق خواب میتوانید سبک دلخواه تان را انتخاب کنید.مورد دیگری که در هنگام انتخاب میز باید مورد توجه قرار بگیرد،ابعاد فضای موجود است.این میزها با ابعاد مختلفی در بازار موجود می باشند و نسبت به طراحی و قرارگیری باکس، کشو، آینه و سایر قسمت ها بسیار منعطف و قابل تغییر می باشند .

قبل از سفارش میز ارایش یا میز توالت  به این نکته توجه کنید که به چه فضایی نیاز دارید به چه تعداد کشو جهت ذخیره سازی نیاز دارید آیا قفسه پشت آینه برای طراحی میز شما مناسب است؟ بعضی از میز ها بدون پایه و بعضی دیگر دارای پایه های چوبی و یا فلزی می باشند پس قبل از اقدام به خرید میز آرایش از فروشگاه های مبلمان و دکوراسیون داخلی ، ابعاد  میز و اینکه قصد دارید چگونه از آن استفاده کنید را فراموش نکنید! برای داشتن روشنایی و نور کافی می توانید از چراغ هایی با نور متمرکز و یا ریسه های نوری  که امروزه بسیار ترند شده اند استفاده کنید.در ادامه مجموعه ای از انواع میز آرایش جمع آوری شده است که شما میتوانید با الهام گیری از متریال و طراحی کشو،باکس و آینه طرح مورد نظر خود را به دست بیاورید.در ادامه با دکوبوم همراه باشید…

انواع میز آرایش

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید برای این میز آرایش دو کشو سه قفسه و باکس کوچیکی برای لوازم در نظر گرفته شده است.نکته ی جالب این طراحی استفاده قسمت درونی باکس آینه  برای آویز دستبند،گردنبند و گوشواره و اکسسوری ها است که میتواند مانع از بهم ریختگی لوازم و نظم آن ها شود با این ترکیب علاوه بر زیبایی کاربرد و فضای خوبی برای ذخیره سازی وسایل ایجاد کرده است.

انواع میز آرایش

در این میز تنها از دوکشو ویک آینه دایره ای استفاده شده است که در عین حفظ سادگی بسیار شیک است.استفاده از پارچه چهارخانه آبی از سادگی فضا کاسته است و این ترکیب برای دکوراسیون اتاق خواب هایی با ابعاد کوچک میتواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

انواع میز آرایش

در دیزاین این میز آرایش سفید رنگ و مدرن با استفاده از جک از باکس های بازشو در این میز استفاده شده است و امکان دسترسی آسان و استفاده دو منظوره را هم به عنوان میز کار و هم میز آرایش مهیا ساخته است.

میز آرایش سفید

ایده جالب دیگری که در این میز استفاده شده تعبیه قفسه مخفی پشت آینه است که وسایل را از دید مسقیم چشم خارج کرده و می تواند به جلوگیری از شلوغی و بی نظمی بصری  کمک نماید.

تصویر بعدی در ادامه میز چندمنظوره و کمجا و  مدرن و دکوراسیون اتاقی  منظم را نشان می دهد که زیر سطح میز کار قسمت هایی برای قرار دادن لوازم آرایشی طراحی شده ضمن اینکه کشوها و صندلی هم متحرک هستند و میتوانند بسته به نیاز تغییر کنند. این ایده برای دکوراسیون منازل و آگارتمان های کوچک که فضای کافی برای داشتن اتاق کار خانگی ندارند میتواند هم نیاز به میز آرایش هم احتیح به میز کاری را برای مطالعه و کار ایجاد کند.

میزآرایش

در ادامه با نمونه هایی الهام بخش همراه باشید میتوانید  به مدل ها، سبک دکوراسیون، رنگ و ابعاد این میز های آرایش  دقیقتر نگاه کنید تا هنگام خرید میز آرایش بتوانید هوشمندانه تصمیم بگیرید حتی میتوانید چند ایده را باهم ترکیب کنید و به صورت سفارشی در رنگ ها و ابعاد مدنظر خود به فروشگاه های دکوراسیون سفارش دهید!

میزآرایش

میز آرایش ساده

میز آرایش سفید

میز آرایش سفید

میز آرایش مدرن

میز آرایش مدرن

میز آرایش مدرن

میز آرایش مدرن

میز آرایش مدرن

میز آرایش جمع وجور

میز آرایش مشکی

میز آرایش سفید و ساده

میز اتاق خواب

میزآرایش چوبی

میز آرایش کلاسیک

میز آرایش کلاسیک

میز آرایش کلاسیک

میز آرایش کلاسیک

میز آرایش ساده

نور در میز آرایش

میز آرایش کلاسیک

میز آرایش بدون پایه

میز چوبی قهوه ای رنگ

میز ارایش

میز آرایش ساده

میز آرایش

میز آرایش مدرن

میز آرایش شیک

میز آرایش قدی

میز آرایش

میز آرایش دخترانه

میز آرایش دخترانه

میز آرایش فلزی

میز آرایش فلزی

میز آرایش دخترانه

میز آرایش فلزی

میزآرایش طلایی

میزآرایش طلایی

میزآرایش طلایی

میزآرایش

 

میزآرایش

میزآرایش

میزآرایش

میزآرایش

میزآرایش

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing.com

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

۱ نظر

نظر خود را به اشتراک بگذارید

100699 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم