نحوه خرید صندلی اداری

چه در خانه و چه در دفتر کار  می کنید ، به احتمال زیاد زمان زیادی را در طول روز در مقابل رایانه می نشینید. در واقع ، گزارش شده است که یک کارمند اداری به طور متوسط ​​روزانه ۱۰ ساعت  روی صندلی اداری می نشیند .

خوب ، شاید این زمان زیادی برای نشستن باشد و ما باید خوشحال باشیم که امروزه میزهای ایستاده و گزینه های صندلی جایگزین بیشتری در دسترس است. اما این واقعیت ساده را تغییر نمی دهد که اکثر ما هنوز  زمان زیادی روی صندلی اداری می نشینیم.

   

 ۵ نکته که به شما در انتخاب صندلی اداری کمک می کند

خوشبختانه با همه پیشرفت های مدرن در طراحی صندلی و ارگونومی ، نشستن راه زیادی را طی کرده است. اکنون فقط باید صندلی مناسب را پیدا کنید تا به شما کمک کند در طول روز راحت  و سالم بمانید.

اگر دوست دارید از تاریخچه شکل گیری صندلی های اداری از گذشته تا امروز بیشتر بدانید این مطلب را بخوانید: 

صندلی اداری مدرن امروزی از کجا آمده است ؟

اگر به دنبال صندلی اداری جدید هستید ، تعداد گزینه های موجود در بازار در ابتدا بسیار زیاد به نظر می رسد. بسیاری از سبک ها ، اجزا ، ملاحظات ارگونومیک ، گزینه های قابل تنظیم ، مواد ، صدها برند  مختلف و موارد دیگر وجود دارد.

هنگام تصمیم گیری در مورد خرید صندلی اداری ، تعدادی از عوامل کلیدی را باید در نظر گرفت. بودجه شما چقدر است؟ آیا خرید دست دوم ایده خوبی است؟ آیا صندلی کاملاً ارگونومیک می خواهید؟ و چه ملاحظات عمده دیگری برای اطمینان از خرید یک صندلی اداری خوب – به بهترین نحو – در نظر گرفته شده است؟

در این مقاله ، ما پنج نکته مهم در تصمیم گیری خرید صندلی اداری را بررسی می کنیم ، هدف مقاله راهنمای خرید صندلی اداری این است که به شما کمک کند گزینه ها را محدود کرده و صندلی  اداری مناسب خود را پیدا کنید با ۵ نکته در ادامه با وبسایت دکوبوم  همراه باشید….

  1. در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید

اساسی ترین نکته هنگام خرید صندلی اداری این است که ابتدا تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید هزینه کنید – زیرا بسیاری از عوامل و تصمیمات دیگر به طور مستقیم به بودجه موجود شما مربوط می شود.

مطمئناً طیف گسترده ای از صندلی های مختلف وجود دارد ، با برچسب قیمت از بسیار ارزان تا فوق العاده گران!

  1. نوع صندلی اداری

نکته مهم دیگر ، طبیعتاً نوع صندلی اداری مورد نظر شما است. طرح های مختلفی وجود دارد و فضای کار شما ممکن است برخی الزامات را در این زمینه تعیین کند.

به عنوان مثال ، آیا فضای بسیار کمی دارید و یک میز کار کوچک دارید؟ یا شاید حتی یک میز ایستاده؟ در این صورت ، صندلی های جمع و جور یا حتی صندلی هایی از نوع چهارپایه وجود دارد که بهترین گزینه در این مورد خواهد بود. همچنین طرح های صندلی وجود دارد که دسته دار نیستند. آیا این عناصر برای شما مهم هستند؟

هنگام انتخاب صندلی مناسب برای نیازهای خاص ، باید همه این نکات را در نظر داشته باشید.

نکته کلیدی دیگر نوع روکش است: آیا صندلی اداری پارچه ای یا شاید مدل چرمی  را ی خواهید؟ صندلی های چرمی دربرابر الودگی و رطوبت مقاوم تر هستند و به راحتی تمیز می شود و ممکن است از برخی جهات احساس بهتری داشته باشد – اما پارچه با کیفیت خوب ارزان تر است و در هوای گرم عملکرد بهتری دارد. اگر جریان هوا برای شما واقعاً مهم است ، بهتر است صندلی با پشت مشبک را جستجو کنید.

برخی از بهترین صندلی های اداری دارای ویژگی های لوکس هستند که ممکن است وسوسه شوید ، مانند پد های گرم کننده داخلی برای صبحهای سرد در محل کار.

  1. آیا ملاحظات ارگونومیک برای شما مهم هستند؟

آیا صندلی اداری ارگونومیک می خواهید؟ منظور یک صندلی اداری است که طیف وسیعی از تنظیمات مختلف را برای هر قسمت مختلف ارائه می دهد و صندلی ای است که با در نظر گرفتن عملکرد ارگونومیک طراحی شده است (طبیعتاً این مدلها گران تر هستند).

البته ، هر صندلی اداری به گونه ای طراحی و آزمایش شده است که تا حدی ارگونومیک و راحت باشد  اما برخی از آنها فقط اصلی ترین تنظیمات را دارا هستند ، برای مثال تنها تغییر ارتفاع صندلی و شاید شیب پشتی صندلی

مدلهای ارگونومیک بسیار فراتر خواهند رفت و امکان تنظیم موقعیت صندلی (کشیدن آن به جلو یا عقب) ، و همینطور برای پشتی ، و موارد بیشتر دیگری را فراهم می کنند. همچنین ممکن است بتوانید ارتفاع یا موقعیت دسته ها ، و پشتی سر ، و شاید موارد بیشتر  را  از قسمت کناری آن تنظیم کنید.

نکته این است که با استفاده از این صندلی ها ، شما واقعاً می توانید موقعیت نشیمن را متناسب با نیازهای شخصی و فرم بدن خود تنظیم کنید. اغلب مدلهای ارگونومیک از طراحی و فن آوری های هوشمندانه نیز بهره می برند.

  1. محافظت از کمر را دست کم نگیرید

در حالی که صندلی های اداری  ارزان قیمت هیچ نوع پشتیبانی کمری قابل تنظیم ندارند ، در صندلی اداری متوسط ​​یا بالاتر ، شما باید به دنبال این ویژگی باشید. برخی از صندلی ها ممکن است آن را به عنوان یک گزینه اختیاری اضافی داشته باشند اما ارزش هزینه اضافی را دارد.

دلیل آن این است که موقعیت کمر شما در مورد یک صندلی راحت بسیار مهم است ، بنابراین توانایی تغییر پشتی برای قرار دادن بهتر کمر شما از ویژگی هایی است که در صورت امکان ارزش آن را دارد.

  1. در صورت امکان صندلی اداری را امتحان کنید

به طور طبیعی ، این درست است که صندلی های اداری از برخی جهات یک موضوع مشترک دارند یا به نظر یک شکل میرسند اما ممکن است یک نفر یک صندلی خاص را از نظر روکش مناسب و راحت بداند ، در حالی که دیگری  فکر کند که بسیار سخت و خشک است همین امر در مورد طراحی پشتی یا سایر عناصر نیز صادق است.

از این رو ، در صورت امکان ، زمانی را صرف کنید تا به مغازه بروید تا صندلی مورد نظ۱۲ر خود را امتحان کنید .

اگرچه با این اوصاف ، نشستن روی صندلی به مدت پنج دقیقه هیچ ضمانتی برای  سنجش مناسب بودن نیست که چقدر بعد از یک روز کامل برای شما مناسب است اما کمی مطمئن تر از خرید  بدون تست است البته در مورد خرید انلاین نیز وقتی صندلی خود را خریداری می کنید ، اگر از فروشگاه های معتبر آنلاین دکوراسیون  باشد ، بسیاری از آنها ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول (یا حتی طولانی تر) را ارائه می دهند و این می تواند برای بازگشت چیزی که برای شما مناسب نیست بسیار مفید باشد .

تحریریه دکوبوم- غزاله عزالدین

منبع:techradar

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2192 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم