نمونه هایی از طراحی داخلی گلفروشی

در طراحی داخلی فضای فروشگاه گل و گیاه، وجود عناصر روح بخش به طور ناخودآگاه شادابی و لطافت خاصی به فضا افزوده و اگر توسط طراحی متناسب تزیین شود دکوراسیونی بسیار زیبا و کاربردی ایجاد خواهد کرد.

از نکات مهم در طراحی داخلی فضای گل فروشی توجه به تهویه و دمای هوا  برای نگهداری گلها در درجه اول و توجه به متریال های به کار رفته است زیرا محیطی مرطوب محسوب می شود و بایستی نسبت به رطوبت مقاوم باشد . از نکات دیگر توجه به روند کار در گلفروشی  برای آسانی کار مشتریان و ایجاد فضایی برای انتخاب گل دلخواه و مشاهده همه گزینه های موجود و محلی برای توقف افراد در حین آماده شدن گل بدون ایجاد مزاحمت برای دیگر افراد می باشد .

توجه به روند کار فروشگاه ها در کنار نیازهای مشتری مخاطبین بیشتری را به خود جذب و افراد بیشتری را برای بار بعدی به داخل مغازه می کشاند از سوی دیگر توجه به نکات تخصص کاربردی طراحی و ایجاد فضایی برای تازه نگهداشتن گل ها  نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. در ادامه با نمونه دکوراسیون داخلی فروشگاه های گل و گیاه با دکوبوم همراه باشید…

به منظور مشاوره رایگان برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع:pinterest

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    23602 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم