هتل کانتینری برای سفر به رویدادهایی در هرکجای دنیا!

Flying Nest ، هتلی مفهومی عشایری است که توسط Ora ïto برای Accor طراحی شده ، در طراحی این هتل از کانتینرهای قابل حمل و نقل استفاده شده تا به راحتی اتاق های هتل را در هر کجا که مورد نیاز باشد برپا سازند.

معماری با کانتینر ، نوعی از معماری است که از ساختار فولادی کانتینر به عنوان عصر اصلی سازه ای استفاده می شود، استفاده از کانتینرهای باری به عنوان یک مصالح ساختمانی در چند سال اخیر محبوبت بیشتری پیدا کرده است چرا که آن ها از استحکام و دوام برخوردارند، در دسترس اند و هزینه نسبتا کمی دارند، خانه های زیادی با کانتینر ساخته می شوند زیرا نسبت به ساختمان سازی با مصالح سنتی چون سیمان و آجر با محیط زیست سازگارترند.

مزایای ساخت و ساز با کانتینرها :

    • استحکام و دوام
    • مدولار
    • حمل ونقل
    • دسترسی
    • هزینه
    • سازگاری با محیط زیست

این هتل با کانتیرهای مدولار  مسافرت به جهان ، را برای افراد زیادی در رویدادها و مکانهای مختلف آسان ساخته و قابلیت اسکان با امکانات خوبی را ایجاد کرده است.

هتل کانتینری قابل حمل برای سفر به رویدادهایی در هرکجای جهان !

هتل کانتینری دارای اتاقهای دنج با یک پنجره بزرگ و تراس های اختصاصی است که کرکره چوبی پنجره ها نیز سایه ای را برای فضای داخلی در روز گرم و حریم خصوصی در شب فراهم می کند.

هتل کانتینری قابل حمل برای سفر به رویدادهایی در هرکجای جهان !

در داخل اتاق ها حداقل فضا برای قرارگیری یک تختخواب  طراحی شده که به راحتی فضای کنار پنجره را پر کرده تا حداکثر ویو را ارائه دهد. یک اتاق رستوران مشترک نیز وجود دارد که برای صرف غذادر دسترس مهمانان است.

هتل کانتینری قابل حمل برای سفر به رویدادهایی در هرکجای جهان !

تحریریه دکوبوم- – غزاله عزالدین

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2795 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم