ویدیو : ایده های خلاقانه در دکوراسیون اتاق خواب مستر

دکوراسیون اتاق خواب مستر ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که آن را از اتاق خواب های معمولی دو نفره متمایز می کند. معمولا بزرگترین اتاق از نظر اندازه و بهترین از لحاظ مکانی برای اتاق خواب های مستر در نظر گرفته می شوند.
به طور کلی میتوان گفت اتاق خواب در دکوراسیون منزل پناهگاهی امن و حوزه خصوصی برای استراحت و خواب محسوب می شود که در پایان یک روز سخت به آن پناه برده و به کارهای شخصی و استراحت می پردازیم مطالعه کتاب در آرامش و گذراندن زمانی بدون دغدغه نیازمند طراحی متناسب دکوراسیون برای ایجاد احساس راحتی و آرامش بیشتر است  نحوه تزئین اتاق خواب ،رنگ ها، پارچه ها و متریال های به کار رفته، مبلمان و درکل سبک طراحی بر خلق و خوی افراد تاثیر گذاشته و احساسات را به راحتی تغییر می دهد.
امروزه دکوراسیون اتاق خواب مستر یا اتاق خواب زوجین جزء مباحث اصلی در طراحی داخلی منازل است. به همین دلیل برای این فضا رنگ ها و متریال های خاصی در نظر گرفته می شود. در ادامه با طراحی های مدرن و قابل توجه اتاق خواب های مستر آشنا خواهید شد.
در طراحی داخلی اتاق خواب مستر حمام و سرویس بهداشتی مجزا از کل منزل وجود دارد. برای طراحی چنین اتاق خواب هایی بایستی به تمامی جزئیات مثل نورپردازی، رنگ بندی، مبلمان، مدل تخت خواب و کمد و… توجه کرد.
برای چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب مستر بهتر است یک نقطه کانونی و یا مرکزی در نظر گرفته شود. برای نقطه کانونی وسیله ای بزرگ که معمولا تخت خواب می باشد، در نظر گرفته می شود.
در ادامه برای مشاهده دکوراسیون های  ایده ال برای  اتاق خواب مستر با دکوبوم همراه باشید….
به هماهنگی رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب مستر توجه کنید. از تضاد رنگی زیاد که موجب آشفتگی و سردرگمی می شود اجتناب کرده و از یک هارمونی مشخص استفاده کنید.
به طور کلی نور فضای اتاق خواب نباید زیاد و یا کم باشد. وجود پنجره در اتاق خواب جزء منابع نوری محسوب می شود لذا بایستی با توجه به این منابع نوری، روشنایی و نورپردازی اتاق خواب را انتخاب کرد.
قرار دادن کمد دیواری با درب ریلی بهترین انتخاب برای اتاق خواب های مستر هستند زیرا کارایی بیشتر و همچنین فضای کمتری را هم می گیرند. بهتر است دیواری که به حمام نزدیک تر است را برای کمد دیواری درنظر گرفت.
برای دکوراسیون اتاق مستر از تابلوها و قاب عکس های کوچک استفاده نکنید زیرا این امر موجب آشفته به نظر رسیدن فضای اتاق می شود.
تحریریه دکوبوم
امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5891 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم