چگونه آشپزخانه را بازسازی کنیم؟

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه قلب هر خانه ی است.آشپرخانه فضایی است که خانواده، دوستان کنار هم برای صحبت کردن و صرف وعده های غذایی جمع می شوند.اصولا آشپزخانه شلوغ ترین فضای هر خانه است.آشپزخانه نشان دهنده ی زندگی و علاقه ی اعضای آن خانه است.اگر از آشپزخانه خود راضی نستید نگران نباشید راه های بسیاری برای بهبود وضعیت آشپزخانه وجود دارد.در ادامه دکوبوم برای باسازی آشپزخانه تان چند راهکار ساده ارائه می دهد.

بازسازی کابینت

آیا تا به حال کابینت های پلی استر را دیده اید؟دکوبوم به شما پیشنهاد میکند این را بررسی کنید.مزیت ابن کابینت ها نسبت به سایر کابینت ها استحکام بالا و توپر بودن است همچنین کابینت های پلی استر از ترکیب فیبر کاج با کامپوزیت ساخته می شوند.این کابینت ها یکپارچگی بیشتری نسبت به کابینت های فلزی دارند و درسبک ها و رنگ های متنوعی تولید می شود.

کانتر

کانتر اطراف سینک ظرف شویی،قسمتی با مساحت بالا و مهم به شمار می آید.با استفاده از متریال مرغوب و ضدآب آن را بازسازی کنید.استفاده از چوب طبیعی جذابیت خاصی در فضا ایجاد میکند اما نگهداری آن سخت است.اگر تمایل داشته باشید میتوانید از کانترهای که خاصیت ضد عفونی کنندگی دارند استفاده کنید.

کفپوش

در هنگام بازسازی کف سه گزینه برای استفاده پیش رو دارید:کاشی های سرامیکی،کاشی های پرسلان وچوب.این گزینه ها متناسب با هر بودجه ای هستند و میتوانند تغییر زیادی در آشپزخانه شما ایجاد کنند.

بین کابینتی

بین کابینتی ها در متریال مختلف و متنوع مانند سرامیک،سنگ،فلز تولید می شود.همچنین میتوانید از ترکیب این متزیال مانند سنگ و فلز استفاده نمایید.ترکیبی از کاشی های رنگی و شیشه میتواند ظاهری مدرن در عین حال کلاسیک ایجاد کند.میتوانید کاشی هایی که با دست طراحی و نقاشی شده اند انتخاب کنید که نمایشگر شخصیت شماست.

استفاده از تمام فضاها

هرکسی میداند که آشپزخانه نیازمند فضای زیاد برای نگهداری و ذخیره سازی مواد و وسایل است.بهترین را طراحی و تعبیه قفسه هاس اسلایدی است.فضاهای کوچک و باریک کنار یخچال و میز را فراموش نکنید.

هنگامی که سراغ بازسازی می روید،مشاوره با افرادی که در این زمینه تخصص دارند می تواند کمک زیادی به شما بکند.

تحریریه دکوبوم

منبع:www.styleathome.com

تصاویر قبل و بعد از بازسازی دکوراسیون آشپزخانه ای کوچک

ویدیو: کابینت های آشپزخانه را خودتان بازسازی کنید!

کانتر های سفید رنگ و مدرن در دکوراسیون آشپزخانه

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3557 بازدید

    داغ ترین مطالب هفته

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم