یک حمام با ۲۰ سبک طراحی دکوراسیون متفاوت

طراحی داخلی و انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون و متریال ها می توانند هر فضایی را به نحوی متفاوت  متحول سازند از این رو  طرح سوال درباره بهترین مدل دکوراسیون یا  پرسش بهترین رنگ از دکوراتور ها یا معماران موضوع نادرستی محسوب می شود زیرا بسته به کاربر، سلیقه و نیاز او فضا می تواند با متریال و سبک های متفاوت ولی کاربردی و زیبا دیزاین شود برای درک بهتر این موضوع یک فضای حمام  و سرویس بهداشتی  یکسان در نظر گرفته شده  و همان یک فضا با ۲۱ روش مختلف مجددا طراحی شده است که در آن تغییرات کامل در رنگ بندی ، روش های جایگزین برای  پوشش دیوار ، سبک های مختلف مبلمان حمام و حتی آینه های متفاوت را مشاهده خواهید کرد که این تغییرات باعث ایجاد ترکیب بندی هایی متفاوت در فضای موجود و هر کدام دارای شخصیتی متفاوت گشته است شما کدام سبک را برای طراحی این حمام بیشتر می پسندید ؟

اولین طراحی با رنگ غالب سفید در فضا و با پیچ و تاب های مدرن سبکی طبیعی به فضا بخشیده این طراحی مینیمال و منظم می باشد و سبب روشن تر نشان دادن فضا و برای علاقه مندان به سادگی می تواند ایده خوبی محسوب شود.

در دکوراسیون حمام ویژگی های حمام قبلی در کنار استفاده از متریال چوب در پوشش دیوار به کار برده شده که فضا را از یکنواختی خارج کرده و گرمی خاصی به فضا بخشیده است ضمن اینکه  وان حذف شده و با محفظه ای شیشه ای حوزه دوش را مجزا ساخته است.

دیزاین بعدی با رویکرد مینیمالیستی مدرن مطابقت دارد ، اما این بار با یک محفظه دوش به جای وان حمام ، به علاوه انتخاب تیره تر از کاشی های دیواری طراحی شده است.

در دکوراسیون این حمام از  طرح رنگی و از کاشی های دیواری کوچک استفاده شده که دو دیوار را از کف تا سقف پوشانده است. ابعاد کوچک کاشی ها باعث می شود اتاق بلندتر به نظر برسد. رنگ براق آنها از تاریک شدن رنگ اتاق جلوگیری می کند. سینک دوتایی سفید و یک آینه بزرگ برای استفاده دو نفر و شکست نور نیز به کار رفته است.

ایده طراحی این حمام و سرویس بهداشتی با سبکی سورئالیست است. سینک منحصر به فرد حمام ، آینه به شکل نامنظم و طراحی غیر معمول تمی مدرن اما عجیب برای علاقه مندان به سبک های متفاوت به وجود آورده است.

طراحی هوشمندانه با طرح راه راه. طرح حمام را مدرن وبا نوارهای خاکستری و سفید به عریض تر نشان دادن فضا کمک کرده ضمن اینکه با قطعات چوبی از نظر بصری  گرم تر و پویاتر گشته است.

چوب شگفت انگیز به کار رفته در این فضای حمام، طرحی با تمرکز و محوریت یک دیوار ایجاد کرده است و الگوی هندسی در کنار سینک مدرن ظریف و ترکیب سفید زمینه توانسته جذابیت و گیرایی را در حمام ایجاد نماید.

طراحی فضا با سبک طبیعی به صورت پوشش طبیعی دیوار بامبو به این حمام  آرامش می بخشد و در کنار سنگ مرمر فضایی زیبا و آرام را مهیا ساخته است.

تنوع طراحی در مبلمان حمام  از وان و توالت و  سینک با ترکیبی سیاه رنگ و ایجاد تضاد بصری جلوه ای متفاوت ایجاد کرده و ضمن ایجاد فضایی مدرن از سادگی کاسته است.

در ادامه با سایر سبک های و متریال های به کار رفته با دکوبوم همراه باشید….

دکوراسیون این حمام با نواری از کاشی طلایی با طرح حمام سفید رنگ  ، مانند روبانی که به یک هدیه گرانبها بسته شده است جلب نظر می کند.

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing

۵/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    10287 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم