دکوراسون رستوران

طراحی داخلی کافه بار با الهام از هویت برند

نوشیدن در کنار جمع صمیمی دوستان در یک کافه زیبا برای هرکسی بسیار لذت بخش است.استودیو طراحی YUDIN توانسته برای این کافه،هویت،طراحی داخلی و دکوراسیون خاص خودش را تعریف و خلق کنند.برای این کافه نام ” beer bar” انتخاب گردید تا نظر تمام شهروندان و توریست ها به خود جلب کنند.این کافه بار ۴۰۰ متر مربع مساحت و ظرفیت ۱۵۰ نفری دارد.

طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی داخلی کافی شاپ

تمام حروف لوگو،ما بین خطوط گرافیکی قرار داده شده است.ایده طراحی در کافه،نوشیدنی و شکل منحنی و دنده ای بوده است.رنگ اصلی در طراحی داخلی،روشنایی زرد،رنگ نوشیدنی(آبجو)،سفید بوده است.رنگ خاکستری به عنوان پس زمینه برای هماهنگی مناسب با سایر قسمت ها انتخاب شده است.

طراحی داخلی کافه

دکوراسیون کافه

چیدمان کافه

چیدمان کافه

چوبرمتریل انتخاب شده برای میز و صندلی است.همچنین از الوار های چوبی برای تفکیک فضا و جداسازی میز و صندلی از هم استفاده شده است.میز های کافه ظرفیتی بین ۴ تا ۱۲ نفر دارند.

طراحی داخلی رستوران

دکوراسیون داخلی کافه

پیشخوان ۳ متری از چوب با رنگ سرد ساخته شده است.یکی دیگر از عناصر مهم و شیک طراحی این بار استفاده از بشکه های فلزی است که نوشیدنی در آن تولید می شود.کسانی که به این شبک نوشیدنی علاقه دارند می توانند ساعت ها در رابطه با این موضوع صحبت کنند.

دکوراسیون داخلی کافه

دکوراسیون داخلی کافه

در طراحی داخلی این کافه بار از عناصر دکوراتیو متناسب با هدف کافه، برای ایجاد فضا و لحظاتی لذت بخش استفاده شده است.موزاییک های کف درخششی نقره ای دارند.با کمی دقت و توجه به دیوارها میتوان دریافت که تابلوهای نصب شده روی دیوار نشان دهنده ی قسمت های مختلف یک پازل هستند.

دکوراسیون بار

دکوراسون رستوران

دکوراسون رستوران

طراحی داخلی کافه

در طبقه دوم رستوران،یک تراس تابستانی طراحی شده است.به خاطر نزدیکی به استادیوم طرفداران فوتبال بسیار از این کافه استقبال کردند.

دکوراسون رستوران

دکوراسون رستوران

دکوراسون رستوران

طراحی داخلی کافه

دکوراسون رستوران

تحریریه دکوبوم

منبع:interiorzine.com

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4678 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم